FF Boulevard #3

Mag ik vragen waarom je dat programma dan wel heel vaak kijkt als je wel inziet dat de opmerkingen die in dat programma gemaakt worden niet oke zijn?

1 like

Omdat ik een mega voetbal liefhebber ben. En er naast al deze kut opmerkingen er ook inhoudelijk voetbal dingen worden besproken. Er de laatste voetbal roddels voorbij komen etc. Soms moet je dat wel door al het gelul er uit halen. Maar vooral nu met corona kwam vooral in het begin de laatste updates over hoe verder met de competitie, alle rechtzaken etc voorbij. Daar wil je als liefhebber dan van op de hoogte zijn.

Het voelt inderdaad heel dubbel helemaal als je zit te kijken en er komt zo een opmerking voorbij (daar zit ik zelf ook al een tijd mee in mijn maag) En ook omdat ik zelf bruin ben.

4 likes

Precies dit; alleen maar omdat hij zich ook uitspreekt tegen racisme in (met name het Italiaanse) voetbal, maakt een andere racistische grap niet ok. Hoeveel mensen beginnen hun zin niet met “ik ben geen racist hoor, maar… [insert racistische opmerking].

Bovendien zaten ze (in alg zin, niet Derksen) in dat radioprogramma van Wilfred Genee ook al grappen te maken over Akwasi te maken; hem verbindpiet noemen enzo. Gatver

1 like

Klopt! En ze besteden elke keer enorm veel aandacht aan racisme in het voetbal wat ik enorm goed vind. Maar elke racistische opmerking die dan wel in het programma wordt gedaan zien ze niet als racisme daar kan ik echt niet bij.

1 like

Rachel Hazes die een hele post wijdt aan hoe trots ze is op Shane Kluivert… ik vind het wat ongemakkelijk.

4 likes

Jeetje wat een cringe

1 like

Ik ben daarnaast in de war dat hij twee kookboeken heeft geschreven
nick-young-confused-face-300x256_nqlyaa

22 likes

Hahaha ja zijn koken met Shane oid filmpjes waren een tijdje heel populair op Instagram/YT :joy: en toen schreef hij een boek.

1 like

“schreef”

41 likes

https://www.ad.nl/show/britse-zangeres-31-onthult-ik-moest-na-x-factor-huid-bleken-om-er-witter-uit-te-zien~ae4e295a/ Ik vind super dat ze zich uit durft te spreken over wat ze allemaal heeft meegemaakt.

1 like

omg wat is die vrouw bruin???

4 likes

Rachel ziet er van dichtbij ook echt uit als 80…
maar die heeft ook veel meegemaakt hè. Zon, roken en verdriet doen de huid geen goed

Due vrouw is een wandelend melanoom.

ik wil haar echt een keer meenemen naar de Velthuis kliniek.

4 likes

Komt ze heus wel maar sommige dingen kun je niet meer wegspuiten en opvullen…

nou die amsterdamse tramrails over dr voorhoofd kan echt wel iets aan gedaan worden nog :face_with_hand_over_mouth:

12 likes

Ja maar of het daar beter van wordt of alleen maar meer plastic fantastic

1 like

“Ik vind het programma zo leuk om naar te kijken” is geen reden om zijn gedrag te legitimeren.

1 like

Haha ja echt. Ze heeft op insta een foto van toen Andre 50 werd, als ik t goed heb uitgerekend was zij toen ongeveer 31, zelf daar ziet ze er al oud uit

2 likes

Ik vergeet soms dat André Hazes ooit echt bestond

33 likes