FF Boulevard #3

Twee vrienden van mij zijn door Ajax gescout en bij hun werd er vanuit de club behoorlijk wat druk achter gezet om zsm hun middelbare school af te maken. Ook omdat ze op latere leeftijd zijn gescout. Als je je voetbal opleiding al vanaf kleins bij de club doet krijg je daar huiswerk begeleiding etc. Zij zijn ook niet verder gaan studeren.

Tijdens mijn studie zat er een meisje in mijn jaar die voor het NL elftal hockeyde, die studeerde gewoon, kreeg idd vrijstelling en dat soort dingen.

Dus het verschilt denk ik heel erg per sport tak wat er qua opleiding wordt verwacht en gedaan.

Ja ik vond het ook best heftig! Ze waren in die periode 15-16 jaar. Je ouders moeten natuurlijk mee beslissen dan nog maar er wordt wel op alle kanten druk gezet. En het is ook niet zomaar een club die aanklopt je zit gelijk bij een van de top 3 van Nederland dus dat geeft nog meer druk.

1 like

Ik weet niet of het hier al besproken is maar ik vond ineens dit.

Onder die foto kun je geen berichten meer posten en kylee (haar team wss) verwijderen dingen. Via de insta _yxminxi is er meer info

1 like

Is de post weg? Kan ook yxminxi op IG niet vinden

Ih met een _ ervoor sorry. Diegene heeft een blm handje als ava.
Oh had ook de verkeerde link gedeeld hahaha

1 like

Anna Nooshin heeft het gevoel dat ze nog aan zichzelf moet werken voor er een documentaire over haar leven kan worden gemaakt.

“Mijn ego zou zeggen: ja, leuk! Maar mijn hart zegt dat ik daar nog niet klaar voor ben”, vertelt Nooshin in de nieuwe editie van &C.

waarom is er uberhaupt de vraag OF ze een docu over dr leven wil?

81 likes

Echt he
ik zag vandaag ook een trailer van een docu over Fred van Leer voorbijkomen
WIE komt op het idee dat het interessant is om over dit soort mensen een documentaire te maken? Er zijn toch genoeg Nederlandse iconen die oprecht iets interessants hebben gedaan en waar iets interessants over te maken valt? Maja
daar wordt natuurlijk niet naar gekeken. Ze spelen echt in op de streaming generatie.
Denk dat alle bijv. heel veel grote youtubers documentaires gaan krijgen of in ieder geval een aanbieding daarvoor.

15 likes

Vast op videoland. Zo eentje als Famke en Bizzey ook hebben gehad.
Het is wel echt van deze tijd: jezelf perfectioneren voordat je klaar bent om gedocumenteerd te worden.

9 likes

hahahahahahhahaha dit kan ook maar echt één iemand zijn hé

2 likes

Omg :woman_facepalming:t3::woman_facepalming:t3::woman_facepalming:t3:

Bij een Enzo Knol zou ik dit nog wel interessant vinden over een jaar of wat. Wat de roem met hem heeft gedaan, dat hij niet normaal over straat kon etc.
Of over Kelly Caresse haar kinderen (of welke influenza kids dan ook) wat het met hen heeft gedaan.

4 likes

Een documentaire is het nieuwe boek. Iedereen krijgt een, binnen 3 jaar gaan ze over op musicals.

17 likes

Kelly Caresse-Documentaire

25 likes

Nah ik zit er ook niet op te wachten maar dat is enige mommyvlogger die ik ken :sweat_smile:

1 like

Hahaha, maar ik snap wel je idee. Niet over de persoon zelf maar concept mommyvloggers.
Daar heb ik ook helemaal geen problemen mee dat soort docu’s waar de personen zelf niet de hoofdrol zijn.
Maar wie wil er nu “Het leven van Anna Nooshin” zien, wat de fuck heeft ze te melden
alles staat toch al op youtube.

Wat ik bijvoorbeeld heel gaaf vond was een docu over Anton Pieck die ik laatst voorbij zag komen. Werkelijk iemand die heel veel voor onze cultuur gedaan heeft, interessant persoon, en talent
maar bijna niemand kent hem, tenminste, geen videoland kijkers, dus zulk soort mensen gaan ze geen docu’s over maken want dat brengt geen centen in de la.

4 likes

Die zogenaamde documentaires zijn gewoon een vlog maar dan gefilmd door een ander.

28 likes

Haha ja die snap ik ook niet, als je 1 vlog van haar kijkt weet je praktisch al alles.

nou je hebt mij geinfluenced hoor, ik ben nu wel benieuwd naar de docu over anton pieck.
een docu over anna nooshin daarentegen
 nee bedankt.

3 likes

Het is een korte docu maar volgens mij is dit een edit van een eerdere versie die langer was. Maakt niet uit, it’s worth it.

5 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.