FF Boulevard #3

:neutral_face:

2 likes

:nauseated_face:

1 like

Hahaha love Tim

5 likes

Whaha jeetje. Volgens mij zijn die twee echt smoorverliefd en hebben ze door tijdelijke ‘verliefdheidsziekte’ echt skitta aan alles en iedereen.

1 like

Ik koester de dag dat ik iets lees van Sander Schimmelpennick wat niet seksistisch is of vrouwen wegzet als domme ganzen. Still no luck

16 likes

Brace kreeg dus ooit een gevangenisstraf hoger dan de hoofdverdachte van een ontvoering waarvan hij medeplichtig was, omdat hij een ‘voorbeeldfunctie’ had. Dat is toch best gek? Is BN’r zijn een voorbeeldfunctie hebben? Bij een ambtenaar of politicus denk ik nog: ja oké, die functies zijn per direct gelinkt aan ‘voorbeeldfunctie’. Hij was gewoon een rapper. Ik vind het ‘informeel’ gezien niet gek dat hem toentertijd een voorbeeldfunctie is aangemeten, maar wel gek dat zijn veroordeling hoger uitpakt. Komt dit vaker voor met BN’ers of celebs an sich in binnen- en buitenland?

Gaat dat dan ook op voor influencers? Zij zijn immers de nieuwe BN’ers.

Dit is Jaimie Vaes. Maar… ze lijkt totaal niet op zichzelf haha

Edit; met voorbeeld

11 likes

Ik heb het gevoel dat dit niet in heel goed overleg is gegaan :see_no_evil:


Edit: gaat dus over de hond van dave Roelvink en zijn ex Julia

1 like

Ik vind haar er hier wel voor het eerst heel mooi en classy eruit zien!

4 likes

Oh oeps sorry, nee dat is niet heel duidelijk haha.
Maar gaat idd over een hond, zal het er even bij zetten haha

Ahh vind ik wel zielig :disappointed_relieved:

3 likes

Haha maar die laatste zin “dit is alles wat ik er over wil zeggen” na een heel epistel.
Maargoed wel sneu inderdaad.

17 likes

Hahaha ja dat viel mij ook al op. “Blablabla” ps… haha

Haha ik heb het hele stuk gelezen in de veronderstelling dat het over een kind ging😅, maar niet heel erg aandachtig zie ik nu.

1 like

Ik denk dat het bij dit stuk belangrijk is om te beseffen dat dit vanuit Brace geschreven is.
Ik lees namelijk nergens in de uitspraak van het hof dat hij een hogere straf heeft gekregen omdat hij een zanger is.
Ook wordt er nergens gesproken over een andere hoofdverdachte. Medeplegen hoeft niet perse te betekenen dat je een ‘mindere’ rol hebt gehad enkel dat het met meerdere mensen was.

Mocht je zelf de uitspraak willen lezen:
https://uitspraken.rechtspraak.nl/inziendocument?id=ECLI:NL:GHAMS:2013:1992&showbutton=true

Ik heb verder nog niet uitgezocht wat er in eerste aanleg is opgelegd, hoe dat in de uitspraak staat en wat de rest heeft gekregen.
Ben het wel met je eens dat het als je het zo leest rare uitspraken zijn

2 likes

Maan en Tony zijn uit elkaar

3 likes

tenor

24 likes

Heeft ie van z’n moeder

9 likes

Life’s perfect

WaKe Up SiLvIE WaKe uP

22 likes