FF Boulevard #3

Oh nice, thanks! Ben inderdaad dan wel benieuwd naar waar die straf dan exact op gebaseerd is.

Tony en Maan zijn uit elkaar :woman_shrugging:t3:

Ze hebben ook allebei precies hetzelfde berichtje geplaatst. Alleen de namen naar die van elkaar veranderd.

1 like

God ja. terwijl het grootste voordeel van een break up toch is dat je er niet meer voor je ex hoeft te zijn.

9 likes

Kan Tony mooi weer zijn groupies naar de hotelkamer meenemen.

7 likes

Ach maak je geen zorgen, Bob. Niemand wil in die troep gevonden worden

8 likes

Een romper voor manbabies

30 likes

Dure poetslapjes

Zo cute. En wat is Alexia knap zeg

43 likes

Ohh, Alexia lijkt zo erg op haar moeder! Knappe meiden.

5 likes

De oudste 2 beginnen ook al echt dametjes te worden, als ik dat zo mag beschrijven. Echt heel elegant al.

2 likes

Zij is heel veel afgevallen toch?

Wauw is dit Adele? :scream:

1 like

3 likes

Ik vind Wendy geen sympathieke vrouw maar waarom zou je iemand willen ‘outten’ om cokegebruik? Als het echt een verslaving is, dan is dat toch alleen maar sneu en zo niet: lekker boeiend, haar leven.

*(Wil trouwens nog steeds wel weten wie die coke-kopende vrouw was met haar kind op haar arm daar niet van, maar dat is toch anders.)

3 likes

Ik dacht dat dit Glennis Grace was :sweat_smile:

9 likes

Ze hebben deze foto gebruikt als kerstkaart!

1 like

Vraag het willy hahahaha

hij bedoelt natuurlijk in verband… of bedoelt ie echt dattie ze niet aan wil raken, dikkertjes. sukkel.

1 like

Over babynamen gesproken. Zag net dat Wietze van de radio weer vader is geworden. En dat zijn kinderen Juul-Bettie, Harm-Adam en Kees-Valentijn heten. Zijn dat niet de meest random naamcombinaties ooit? Hij noemt ze op instagram ook bij beide namen. Dus niet juul, harm en kees. Doet me denken aan mensen die Robert-Jochem of Jan-Bert o.i.d. heten.

33 likes