Brb even naar dailymail
Goddamn wat een swag
Ik vind het typisch, Victoria Koblenko plaatst niet het gezicht van haar kind op Instagram maar wel zijn billenā¦
Wejow sheās a propper gangster. Wagwan Elisabeth.
Jullie zijn sowieso welkom op mijn jaarlijkse Eurovision partehhh haha
Unbothered af
Huh zie ik nou Trump in de reflectie naast haar zitten? Of word ik gek
Hahaha dat is denk ik haar man, prins Philip
geen kerstkind maar een eurovisiekind
als die niet later gaat meedoenā¦
@EleanorRigby @Zemraluani hahahaha ok dat is een stuk logischer wilde verbeelding heb ik blijkbaar š¤¦
Lijkt er wel op. Met dezelfde gangster vermomming
Ja eens, ik zou inschatten dat zijn zichzelf ontzettend tof vinden hem wel weerhoudt van zichzelf iets aandoen. Denk ook dat hij helemaal geen spijt heeft, maar zich schaamt/ boos is omdat hij ontmaskerd is.
Ik dacht precies hetzelfde!
Nu is meer bekend over hoe ze terug willen treden. Oftewel, ze leveren hun geld en titels in.
Om heel eerlijk te zijn, hoop ik dat Kajās internetverkeer en harde schijf getrackt werden, om te kijken of hij ook andere minderjarige interesses had.
Die man is gewoon ƩƩn en al red flag
Ook weer of nog steeds? zonder gordel haha badass queen mom Elisabeth on the go
Niet?
Nondepie. Wat een rare regel ook. Mja als je geeneens een rijbewijs hoeft te hebben hoef je je vast ook niet aan regels te houden
Ja en dit dan
Ander artikel:
Britainās Prince Philip has been spotted driving without a seat belt just 48 hours after his car crash in which the 97-year-oldās Land Rover flipped onto its side.
The Duke of Edinburgh was photographed driving a new Land Rover without the seat belt, which is required on a public road.
Ze rijdt alleen nog maar op haar eigen landgoed, ik betwijfel of de openbare verkeersregels gelden in je tuin. Onverstandig is het wel.