FF Boulevard #3

Kutttttt serie kijken en tegelijk forum lezen gaat duidelijk niet samen hahahahah

1 like

Beetje mini spoiler :frown:

3 likes

Grrrr wat een takkewijf

Dat is dezelfde man die een “documentaire” van een uur maakte op basis van één anoniem mailtje met nep bewijs. Ik neem al zijn geneuzel over ~informatie niet al te serieus meer.

8 likes

Ik heb een reactie gestuurd dat het niet ‘lief’ is en dat haar plezier toch niet belangrijker is dan het comfort van zo’n beestje?

4 likes

Dit zou mij trouwens niks verbazen. Even los of hij die bewijzen heeft of niet.

7 likes

Of niks hahah

1 like

Of het staat vol met zijn eigen ongepaste gedrag.

25 likes

Wat mij betreft ben je net zo’n medeplichtige loser als je informatie wel hebt, maar geen aangifte doet bij de politie. Want alleen dan kun je de slachtoffers helpen. Nu gebruik je het alleen maar voor je eigen populariteit (al is die ook nogal twijfelachtig bij KingAlert, maar soit). Getver zeg…

37 likes

https://www.ad.nl/show/dionne-slagter-walgt-van-ex-kaj-van-der-ree-nooit-opgemerkt~a3f2414f/

2 likes

Kan iemand die tweet voor mij vertalen?

‘Ik snap niet hoe dit ooit geïnterpreteerd is’

???

Ze reageert op een tweet waarin stond dat zij er vanaf wist maar niks gedaan zou hebben, maar die tweet is verwijderd.

Ooo oké thanks
Die context geeft AD er effe niet bij

Je kan toch alleen aangifte doen als de misdaad jou betreft? Hij kan geen aangifte doen.

Edit: klopt niet, je kan blijkbaar altijd aangifte doen.

2 likes

Sorry hoor maar die Kingalert moet echt zijn bek houden. Normaal vind ik hem al wat treurig met zijn roddelkanaal maar goed, als hij daar van geniet moet hij dat lekker zelf weten. Als hij hier echter bewijs van heeft en ook van anderen dan is het toch super fout dat hij zich daar niet eerder over heeft uitgesproken? Lekker makkelijk om een graantje mee te pikken nu een aantal slachtoffers de moed bij elkaar heeft geraapt en het verhaal heeft verteld. Ik vind dit gewoon bijna medeplichtigheid.

35 likes

Was stiekem al wel benieuwd naar haar reactie maar had niet verwacht dat ze echt wat zou zeggen erover.

Nee hoor, kan altijd.

Oh echt? Dat wist ik niet! Dus stel dat iemand mijn buurvrouw berooft kan ik daar aangifte over doen?

Je kan in ieder geval altijd je bewijs afgeven.
Mocht iemand anders dan aangifte doen of hebben gedaan staat die zaak ook sterker

Ja! Iedereen die weet heeft van een strafbaar feit kan aangifte doen.

2 likes