FF Boulevard #3

Ohja dat had ik toen ook gelezen. Die geeft letterlijk zero fucks. En dan ook nog op de openbare weg. Goed voorbeeld ook :woozy_face:

1 like

Vanavond stond de herhaling van Proefkonijnen geprogrammeerd, die nu dus ook meteen vervangen voor Twee handen op ƩƩn buik. Vind ik wel netjes!

26 likes

Looks like Kaj is canceled.

Was hij niet ook de voice over van de Nederlandse Love Island?

4 likes

Dit gaat dus over het programma van kaj.
Die laatste zin ook echt ā€œVan der Ree heeft inmiddels zijn excuses aangeboden voor zijn gedragā€

Want dan is het ok? Dat hele excuus van hem is egoistisch ā€œik was vereerd door de aandacht die ik kreegā€. Dat is echt geen reden en nog minder een excuus

:roll_eyes: :roll_eyes:

Ohja klopt!

Ik vind het wel jammer voor die andere presentator van proefkonijnen

Zal ook wel een andere voor in de plaats komen hoop ik dan. Vond hem sowieso irritant

1 like

OkƩ ik ben net klaar met sex education. Please zeg me dat er een 3e seizoen komt, dit einde :rage:

4 likes

Hoe zou het zitten met dat programma dat nu gecanceld is. Volgens mij was het al helemaal opgenomen, zouden die kosten dan verhaald kunnen worden op Kaj?

3 likes

Kutttttt serie kijken en tegelijk forum lezen gaat duidelijk niet samen hahahahah

1 like

Beetje mini spoiler :frown:

3 likes

Grrrr wat een takkewijf

Dat is dezelfde man die een ā€œdocumentaireā€ van een uur maakte op basis van ƩƩn anoniem mailtje met nep bewijs. Ik neem al zijn geneuzel over ~informatie niet al te serieus meer.

8 likes

Ik heb een reactie gestuurd dat het niet ā€˜lief’ is en dat haar plezier toch niet belangrijker is dan het comfort van zo’n beestje?

4 likes

Dit zou mij trouwens niks verbazen. Even los of hij die bewijzen heeft of niet.

7 likes

Of niks hahah

1 like

Of het staat vol met zijn eigen ongepaste gedrag.

25 likes

Wat mij betreft ben je net zo’n medeplichtige loser als je informatie wel hebt, maar geen aangifte doet bij de politie. Want alleen dan kun je de slachtoffers helpen. Nu gebruik je het alleen maar voor je eigen populariteit (al is die ook nogal twijfelachtig bij KingAlert, maar soit). Getver zeg…

37 likes

https://www.ad.nl/show/dionne-slagter-walgt-van-ex-kaj-van-der-ree-nooit-opgemerkt~a3f2414f/

2 likes

Kan iemand die tweet voor mij vertalen?

ā€˜Ik snap niet hoe dit ooit geĆÆnterpreteerd is’

???