Thanks voor de tips. Mijn oude telefoon werkt niet meer mee dus ik kan geen oude gesprekken meer in, daarnaast zijn zijn tattoo’s niet te zien op de foto’s. Ik denk dus dat ik niet voldoende ‘bewijs’ heb, want die foto kan dan van elke willekeurige jongen zijn natuurlijk. Aangifte ga ik denk ik sowieso niet doen omdat ik er zelf geen last van ervaar. Ik heb ook maar 2 weken contact met hem gehad, waarna hij mij blokte omdat ik niks terug stuurde. Neemt niet weg dat het alsnog onwijs fout is natuurlijk. Een melding ga ik wel overwegen! Ik zag dat er ook bewijs bij Peter R de Vries ligt van andere meiden en hij dit allemaal verder uit gaat zoeken.
Ja hoor!
Ik weet niet hoe nauw ze het echt nemen met zijn privacy (want google lats en tovh en tadaah), maar volgens mij is gezicht onherkenbaar (dmv pixels en balkje) maken en naam aanpassen naar letter verplicht. Sowieso als het nog om verdachten gaat.
Ja die 2e foto 
Ik lees trouwens dat Boef en zijn verloofde Selma uit elkaar zijn, maar geen officeel bericht. Zo zouden ze elkaar ook niet meer volgen op insta.
Interessant, bron?
Het is niet verplicht, er zijn geen wetten of regels voor het gebruiken van een naam van een verdachte. Wel is het een ongeschreven regel bij journalisten om niet de volledige naam te schrijven en bijvoorbeeld een bakje te plaatsen, maar is zitten geen consequenties aan als je toch de volledige naam schrijft
Oh echt? Ik zou toch zweren dat ik dat had gelezen. Maar ik geloof je meteen hoor
En wel netjes dat dit een soort ongeschreven regel is dan.
Is wel iets wat ze al vaker gedaan hebben, kan ook goed weer aandacht tekort zijn
Kwam via discover-pagina op deze insta. Denk iemand van temptation. Anyway, dat gebit is toch oogverblindend? En niet op een goede manier. Ik vind dat gebit erboven juist schattig en de tanden staan vrij recht. Waarom zou je naar zo’n neppe tandpastareclame mond gaan? 
Lijkt wel alsof hij een rij kauwgumpjes in zijn mond heeft
Wow
Wat was er mis met zijn eigen tanden?
Wtf 
Oh maar als ik naar Vanessa kijk zijn haar eigen tanden gewoon weg, zo zonde van een gezond gebit 
Ik denk ook altijd bij kronen die niet vanuit noodzaak geplaatst zijn, wat als de wereld vergaat en je zit daar met een gebit dat na 10 jaar vervangen moet worden.
Wow, vind dit wel echt heftig hoor 
Ik word echt misselijk van die gast