Volgens TMZ zou er toch 1 dochter (Gianna, 13) aan boord geweest zijn: https://www.tmz.com/2020/01/26/kobe-bryant-killed-dead-helicopter-crash-in-calabasas/
Echt verschrikkelijk nieuws. Schrik er gewoon van. Bizar
Ik begreep dat Bryant vaak zelf vloog, kan zijn dat dat nu ook het geval was
CNN zegt nu ook dat zijn 13 jarige dochter aan boord was
Pffff wat vreselijk . Er wordt nu gezegd dat hij en zn dochter onderweg waren naar basketbal training.
Ja, hij gebruikte de helicopter om verkeer in LA te ontwijken.
Wat verschrikkelijk nieuws. Doet je echt weer beseffen hoe kort het leven is.
Whaaa omg, ik deed een dutje en toen ik op Whatsapp keek had ik allemaal links naar dit nieuws. Wat verschrikkelijk, mân ex was o.a. groot fan van hem. Echt oh neeee
Ach jezus, ook nog een van de kinderen erbij. Wat een drama voor dat gezin.
Zân jongste dochter is ook nog maar 7 maanden oud en zal nooit met haar vader opgroeien pff wat vreselijk. Zij heeft trouwens als tweede naam Kobe. Bijzonder.
Hoe bizar en hoe LA als je met de heli naar je sporttraining gaat
Ik zie me al aankomen bij de Basic Fit
Maakt het niet minder treurig overigens
Wat ongelofelijk treurig van die 13-jarige dochter jezus. Wat afschuwelijk voor zân vrouw en zân andere kinderen. Gatver, dit is wel echt zoân drama dat je gewoon niemand toewenst.
Edit: oh en ik zie nu ook nog enkele andere tienermeisjes, jezusâŠ
Ieder verloren leven is er een te veel maar ik denk ook: vader en dochter waren tenminste niet alleen. En dat gezin met hun dochter was ook samen. En de andere moeder met jonge dochter. Wat enorm heftig dit, zeg.
Dat is toch gewoon het meest hartverscheurende wat je als ouder kan overkomen. Hij heeft zân dochter ter wereld zien komen en de wereld weer zien verlaten. Echt misselijk. En dan ook nog eens op dezelfde dag als de Grammy Awards. Alicia Keys hield nog wel een mooie toespraak. Wat je wel altijd krijgt als zoân legende tegelijkertijd met andere onbekenden overlijdt dat de dood van die anderen overschaduwd wordt door zijn doodâŠmaar daar is eigenlijk geen ontkomen aan.
Haha ja deze koppels zijn besproken in het love island topic. Vind het maar weer bijzondere combinaties.
Ik dacht dat dit die vriendin van lil kleine wasâŠ
Wat bedoel je hiermee, dus dan is het extra erg of�
Nee natuurlijk niet, maar dat is dus een feestelijke aangelegenheid en gezien hij een grote bekendheid in L.a. was en ook wedstrijden heeft gespeeld waar the Grammy Awards plaatsvonden was het heel dubbel als een paar uur ervoor zijn dood plaatsvond.
Albert geeft eindelijk toe dat ie de vader van Delphine isđ±
Wel bizar trouwens: hij stelt in zijn verklaring dat legaal vaderschap niet hoeft voort te komen uit biologisch vaderschap. Eh hoe werkt dat?
Dat bestaat toch? Volgens mij is er sprake van legaal vaderschap zoals jij het noemt, wanneer een man zich laat registreren als de vader van het kind, maar dat biologisch gezien niet is. Zoals bij adoptie. De biologische vader doet dan wettelijk gezien afstand van een kind.