FF Boulevard #3

Klopt, is in mijn eigen situatie helaas ook zo. Maar dat maakt het ethisch gezien niet minder verwerpelijk. Het idee is in de basis niet dat je als bio-vader al je verantwoordelijkheden kan ontkennen door niet te erkennen. Vind het heel bizar om dat als biologische vader eigenlijk uit te spreken.

Vind de wetgeving rondom erkenning en ouderschap in nl sowieso echt achterlijk.

2 likes

Oh als ik je laatste bericht zo lees dan vrees ik zo dat ik de ondertoon in je eerste bericht gemist heb. Verschrikkelijk dat je dit zelf hebt meegemaakt. (Betere woorden kan ik niet vinden… :persevere:)

1 like

Maar dat kan toch niet? Of nou ja ik begrijp uit je bericht van wel maar ik dacht altijd van niet. Althans, ik dacht dat een rechter iemand wel kon dwingen tot een vaderschapstest en dat als je dan de biovader bent dat je dan ook de juridische vader bent tenzij er een andere juridische vader is? Althans de rechter kan je dan weer opleggen je verantwoordelijkheid te nemen. Of heb ik dat mis?

Andersom komt het trouwens ook vaak voor: iemand wel juridisch vader is maar geen biovader.

Weg

1 like

Jeetje wat heftig zeg. Ik vind het echt heel naar voor je en daarnaast ook echt belachelijk dat het zo werkt.

2 likes

Heb het hele verhaal even verwijderd

1 like

Hier ben ik het zo mee eens, ik vind sowieso het gemak waarmee iemand jarenlang zoiets kan uitstellen vreselijk. Mede doordat ik hier zelf ook mee te maken heb.

1 like

Bij die kliniek plaatsen ze ook spiraaltjes las ik ergens anders

2 likes

Die Geordies voelen geen kou. Verbaast me nog dat ze niet op hakken van 10 cm rondhuppelt.

9 likes

En dan lekker je enkels breken :ok_hand:t5:

3 likes

Zou echt weer iets voor die aandachtsgeile Brazes zijn om per se dáár je spiraal te laten plaatsen

10 likes

Ik lees echt steeds Brazzers :weary:

20 likes

Same

Ik bestel alvast ff wat popcorn voor als het moment daar zou zijn.

Wat een gore mediamanipulatoren zijn dat zeg. Onbeschaamd hahaha

2 likes

Hahahha zou ik niet verbaasd om zijn

Ik heb mijn spiraal laten zetten bij een echopraktijk, op aanraden van m’n huisarts. Hij zet hem niet meer namelijk. Dus kan ook een onschuldige reden hebben!

Omg jongens Ivo Niehe!!

Hij is ook echt de grootste creep in dit rijtje van idioten.

74 likes

Hahahaha ik heb dat filmpje eerder vandaag gezien/gerepost op insta en ik zat echt zo: :fearful: toen ik ons Ivo zag

2 likes

Elke keer als ik dit stukje van Rihanna zie denk ik PREACH

14 likes

Wat was er destijds eigenlijk met haar borsten? Vermoedelijke vergroting?

2 likes