Op je verjaardag zingen bij de superbowl. Leuk feestje wel. (Shakira dus)
Volgens mij heeft Johnny Depp het geld toen zij zei dat ze het zou doneren, rechtstreeks aan dat goede doel overgemaakt (vast om haar een loer te draaien).
Ik geloof niet dat het 100% live was, ik heb Shakira wel eens live horen zingen en ze is normaal niet zo stemvast tijdens het dansen. Vind ik ook wel logisch eigenlijk, probeer maar eens zo met je booty te shaken zonder je stem te laten haperen 
En jlo 50 
En ze zien er precies hetzelfde uit als 10 jaar geleden
Ik wil dat ooook
Ahgossie. Zielug. Je kwetst iemand opzettelijk, zet alsnog de podcast live zonder dat stukje eruit te knippen en positioneert jezelf vervolgens als slachtoffer als er ophef komt. Wat een lul.
In dit bericht gaat het weer over Amber en dat ze ook met James Franco aan het rotzooien was terwijl ze nog met Depp getrouwd was. Denk inderdaad dat ze allebei wel eea gedaan hebben:
Ik keek even op haar insta, maar een samenwerking tussen anna nooshin en Bud slaat ook echt als een lul op een drumstel eigenlijk?
Meer entertainment dan ‘nieuws’, daarom maar hier. Vind om de een of andere reden ‘fans van omvallende dominosteentjes’ echt een aandoenlijke beschrijving 
Omg was vergeten dat dit bestond
Dit ken ik dus niet 
Domino Day heb ik wel bewust 1 of 2 keer gezien toen ik jonger was. Had niet gedacht dat dat al meer dan 10 jaar geleden is (ben 25).
@Calypso ik stiekem ook, maar begrijp niet goed waarom 
Is die hele rel om het neergeschoten vogeltje dan ook al meer dan tien jaar geleden?! I feel old.
spel zonder grenzen, zo worden tv programma’s niet meer gemaakt. Fantastisch!
Ahhh dit was echt m’n allerlievelings programma! Kijk hoe jong Ron ook is!

Wauw, haha, quelle horeur! En dat is niet eens sarcastisch
Hoe hebben ze dat gefixt? Ik herinner mij alleen dat vogelincident.
@tuula denk inderdaad dat je met 7 het waarschijnlijk nog bewuster hebt meegemaakt, haha.
Hart-ver-scheu-rend inderdaad 
Jezus ik dacht dat er minstens iemand dood was. Wat een slechte kop.
Ja echt sensatiezoekers bij Boulevard. Maar dat verbaast me ook weer niet