Ik ben stiekem verliefd op Shakira.
Hm ik vond hem in de podcast eigenlijk heel oprecht. Snap als je het zo leest dat het kut overkomt, maar ik geloof hem wel.
Heel sterk ook die kinderen in kooitjes en daarna de Puerto Ricaanse vlag tijdens ‘born in the USA’, lekker zo’n statement kunnen maken.
En iedereen die Shakira en JLo vergelijkt snap ik niet zo goed, ze waren beiden zo eigen en zo tof dat het toch helemaal geen wedstrijd is?
Ahhw bad bunny
Heel onpopulair maar vond de show niet fantastisch.
Ben geen enorme fan van Shakira maar had gehoopt op de oude Shakira met laundry service liedjes en minder waka waka…
J.lo was J.lo, veel dansen en gebruik
Maken van dansers.
Al met al vond ik het beter dan die van Justin Timberlake.
Het is idd groot deel playback omdat het gewoon niet mogelijk is om het live te doen. Daarbij kijken er miljoenen mensen naar je en is het je visitekaartje ook al
ben je al beroemd. Als je daar je uithalen niet haalt of je valt dan blijft dat de rest van je leven je achtervolgen.
Artiesten moeten dit volgens mij ook zelf betalen allemaal.
Ah wat sneu voor dat kind
Ach neeeee, hij was bang dat de hele wereld boos op hem was Wat érg. Wat heeft zo’n uitspraak toch enorme gevolgen voor een man
Op je verjaardag zingen bij de superbowl. Leuk feestje wel. (Shakira dus)
Volgens mij heeft Johnny Depp het geld toen zij zei dat ze het zou doneren, rechtstreeks aan dat goede doel overgemaakt (vast om haar een loer te draaien).
Ik geloof niet dat het 100% live was, ik heb Shakira wel eens live horen zingen en ze is normaal niet zo stemvast tijdens het dansen. Vind ik ook wel logisch eigenlijk, probeer maar eens zo met je booty te shaken zonder je stem te laten haperen
En jlo 50
En ze zien er precies hetzelfde uit als 10 jaar geleden
Ik wil dat ooook
Ahgossie. Zielug. Je kwetst iemand opzettelijk, zet alsnog de podcast live zonder dat stukje eruit te knippen en positioneert jezelf vervolgens als slachtoffer als er ophef komt. Wat een lul.
In dit bericht gaat het weer over Amber en dat ze ook met James Franco aan het rotzooien was terwijl ze nog met Depp getrouwd was. Denk inderdaad dat ze allebei wel eea gedaan hebben:
Ik keek even op haar insta, maar een samenwerking tussen anna nooshin en Bud slaat ook echt als een lul op een drumstel eigenlijk?
Meer entertainment dan ‘nieuws’, daarom maar hier. Vind om de een of andere reden ‘fans van omvallende dominosteentjes’ echt een aandoenlijke beschrijving
Omg was vergeten dat dit bestond
Dit ken ik dus niet
Domino Day heb ik wel bewust 1 of 2 keer gezien toen ik jonger was. Had niet gedacht dat dat al meer dan 10 jaar geleden is (ben 25).
@Calypso ik stiekem ook, maar begrijp niet goed waarom
Is die hele rel om het neergeschoten vogeltje dan ook al meer dan tien jaar geleden?! I feel old.