Het lijkt mij dat de feitelijke inhoud vele malen belangrijker is.
Wat bedoel je?
Oh wat erg om te lezen zeg. Hij werd echt heel erg mishandeld door haar.
Is inmiddels wel overal bekend nu dat ze loog dat jij weet? Is zijn eer hersteld zogezegd?
Ze comment ook de eerste mijlpaal gehaald onder die foto ??
Oh dan is het misschien wel 3 maanden relatie? Zou het wel smullen vinden als ze zwanger is
Of 12 weken zwanger maar laat het drie maanden relatie zijn haha.
Of allebei
Denk dat André in contact staat met de engelen van Martine. De woorden rust en feestje komen ook bij mij door. En ja hoor, dat kan geen toeval zijn want het is 3 februari! 03-02-2020 = 3 x 2 = 6 x 2020 = 12120. En 1x2=2, ÷ 1= 2, +2=4 maar 2020 is een schrikkeljaar dus die extra dag trekken we er weer vanaf en jahoor je raadt het nooit 4-1=3!!!
Edit godver terwijl ik deze zeer ingewikkelde som kreeg ingefluisterd en 7 minuten lang aan het uittypen was, was @Oprah me voor. Nouja dan zal het wel echt waar zijn he, dit kan geen toeval zijn!
Voor de mede Shakira liefhebbers van laatst
Echt fantastisch! Vooral dat stukje dat die kinderen en J.Lo haar dochter mee zingt.
omg jaaaa. Die ingang alleen al. En daarbinnen gewoon hele attracties en grijpautomaten?!
Vorig jaar hadden ze ook al stormi World.
De rest pakt ook wel uit maar hebben gewoon een extreem thema feest. Dit is een heel ander level
Het is ook hysterisch…
ik vond al die shit met haar hoofd best wel creepy
zo naar een mascotte met een hoofd wat soort van op jouw hoofd moet lijken maar dan 1000 keer enger?
Haha ik vond het ook heel eng
Moet je je voorstellen hoe dat voor die kinderen moet zijn!
Ook zo milieuvriendelijk dat feestje. Over een maand ligt Stormi’s hoofd ergens op een vuilnisbelt, want wie the fuck wilt een kussen met haar gezicht hebben?
Ze playbackt toch ook? Ik dacht dat die artiesten altijd een soort van ‘live opname’ doen van het liedje en dat ze dat afspelen zodat het live gezongen lijkt.
Niet dat het me wat uitmaakt. Queeenssss
Hips dont lie was met Wyclef Jean, je bedoelt Beautiful Liar en daar ben ik het mee eens.
Ik las wel deze blind gossip over Jlo vs Shaki
Weet het natuurlijk niet zeker, maar volgens mij zetten ze op dat soort momenten (dat Shakira het publiek in gaat) de band uit en laten ze het echte microfoon geluid klinken. Daardoor lijkt het alsof de rest ook live gezongen wordt, maar volgens mij zingen ze meestal wel echt, maar staat de microfoon dus uit (behalve op ‘spontane’ momenten zoals deze of als de artiest bijv iets wil zeggen).