FF Boulevard #3

Kreeg ook die pushmelding en verbaasde me niets. Vond het toen al zo ongeloofwaardig overkomen dat ze zo overdreven verkondigden dat hun relatie alleen maar sterker was geworden door die affaire en de liefde groter dan ooit en blabla.

30 likes

Ja! :partying_face: En aan het eind van de zomervakantie in een volgepropte auto met de knieën omhoog terug naar Nederland. Met natuurlijk het bandje van de smurfenhouse aan, tot groot plezier van onze ouders
 :wink:

4 likes

haha lekker op repeat 10 uur lang

Volgens mij hebben ze hier nog een variant oid van teruggebracht met Yolanthe, was niet zo’n success geloof ik :pensive:

Verbaasd mij niks dat die twee uit elkaar gaan. Heel wat jaar terug ben ik hun gezin een keer tegen gekomen in de Efteling. Nou zag er super gezellig uit
 kinderen liepen ver vooruit, Leontien daarachter en nog veel verder erachter Marco.

Ik moet altijd een beetje lachen om dit soort anekdotes. Alsof mensen die wel lang en gelukkig bij elkaar blijven wel elk moment van de dag dansend en huppelend hand in hand door het leven gaan.

157 likes

En niet te vergeten “power couple” :face_with_hand_over_mouth:

3 likes

Ja, las vorige week nog een linda van vorige maand (ofzo) met Leontien erin die zei “wij hebben het achter ons gelaten, nu de rest van nl nog” :roll_eyes: altijd grappig om zulke uitlatingen in de huidige context te lezen. Ofja grappig/sneu

7 likes

Heb even opgezocht welkr criteria Nu.nl hanteert wat betreft pushberichten:

Misschien omdat het artikel uit 2018 stamt dat ‘Break-ups van BN’ers’ hier niet staat als criteria.

3 likes

Heeft hij wel zijn eigen repertoire als troost. Wat heb ik hem vaak geluisterd in tijden van verdriet.

6 likes

Nou zeker niet. Vind alleen dat zij willen uitdragen dat alles goed gaat, ook rondom die affaire.

Vond het toen alleen opvallend, zag er wat afstandelijk uit.
En dat zie je wel eens meer bij anderen, maar die zijn niet bekend en blijft daardoor minder hangen.

Haha ja ik vind dat zij echt gewoon samen horen te zijn

Nouja dat snap ik wel. Ik zou mijn relatiecrisis liever even achter gesloten deuren in de privésfeer uitzoeken dan met voltallig Nederland erbovenop. Dan maar een leugentje om bestwil. Zulke persoonlijke zaken gaan andere mensen, laat staan het hele land, in feite ook geen moer aan dus ik zou ook niet de behoefte voelen uit te weiden over de precieze twijfels, struggles en vertrouwenskwesties waar je mee kampt na een affaire.

14 likes

Oké ik heb een theorie.

Als je kijkt naar het alfabet:
A (van André) = 1
B (van Bridget) = 2
1+2=3

En dan hun achternamen:

H van Hazes en M van Maasland.

Heeft iemand verder nog een hobby voor me in de aanbieding of zo? Ik weet ook niet waarom ik hier als een soort wie is de mol/complotgekkie Instagramfoto’s van mensen die ik niet ken zit te bestuderen :joy:

97 likes

Ah ik vind het wel erg, zo lang samen, drie kindertjes. Ik word altijd een beetje onzeker van dit soort verhalen. Alsof er geen huwelijken meer zijn die wel eeuwig zijn (en ja i know ze bestaan maar toch)

Wil je anders als je tijd hebt alle afleveringen van dit seizoen van Wie Is De Mol bij langs gaan? Denk dat we met jouw hulp zomaar op het spoor van de mol kunnen komen

21 likes

Ben jij Martine?

29 likes

Zijn ze niet gewoon 3 maanden samen nu? Omdat er ook als comment staat eerste mijlpaal? Of denk ik te simpel :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

Had hij dat nummer niet afgekapt tijdens de top 2000 of werkt Ruud niet voor radio 2? :see_no_evil:

1 like

Was een ander! Rob Stenders!

1 like