FF Boulevard #3

Haha die blogger? Nee, we hebben alleen dezelfde hulplijn, Vage Getallen Bullshit BV.

2 likes

Ah, vandaar

Dit hebben ze vast stiekem laten tatoeëren ofzoiets. Alhoewel, dat zou betekenen dat ze zo iets belangrijks stiekem zouden doen hahahaha, wat een grap.

2 likes

Idk, ik vind ze sowieso een stom stel. Zij zijn vast van die types die elke maand hun jubileum vieren?

Denk gewoon dat iedereen te ver doordenkt en het iets supersimpels en -sufs is om maar weer in the picture te blijven :woman_shrugging:

4 likes

Touriya Haoud heeft lymfeklierkanker, vind dit best heftig. Ook ongelofelijk om te bedenken dat ze een tijdje geleden Sylvia had beticht van het faken van kanker.

1 like

Haha ik zie hem nu voor me, op zijn kamertje, met zijn eigen muziek op, huilend op bed met een reep chocola ernaast. In mijn hoofd is de reep chocola net zo groot als Marco.

15 likes

Op qmusic ook al heel veel Marco, het was een goede dag voor John Ewbank :sweat_smile:

1 like

Zo loopt mijn gezin zo goed als altijd haha. Alleen ik dan vooraan want kan niet tegen dat slenteren van de rest

:sweat_smile:

Hij kan dan lekker luisteren naar ‘ik heb je keihard voorgelogen, besodemieterd en bedrogen’ :tada:

40 likes

https://www.rtlboulevard.nl/entertainment/showbizz/artikel/5009841/shannen-doherty-weer-gediagnosticeerd-met-kanker en dit heeft ze dus al een jaar. Respect dat ze de soort van reboot van Beverly Hills 90210 en de Riverdale eerbetoon aan Luke Perry heeft gedaan. Moet dan altijd weer denken aan de aflevering van Beverly Hills 90210 waar Brenda toen dacht een knobbel te voelen bij haar borst en nu verdorie is het weer terug :worried: :disappointed_relieved:

1 like

Mijn klasgenoten die daar stage lopen vinden het echt geweldig

3 likes

Denk inderdaad dat medelijden niet hoeft @Motherofdragons. Daar solliciteren is een bewuste keuze. Mensen die opzienbare stukken willen schrijven, solliciteren wel bij een Vo.lks.krant of Trouw oid.

3 likes

Je moet bij boulevard ook gewoon aangenomen worden :no_mouth: is echt niet makkelijker dan bij een andere krant

8 likes

Maar is het nou aan of uit!

3 likes

:rofl: :joy: genotsknots! Spuugde net m’n water over de kids heen :rofl: :joy:

Nou daar ben ik het niet helemaal mee eens

1 like

Vertel?

1 like

Houden zo :+1:

29 likes

Ik weet niet hoe het nu is maar toen ik heel wat jaar terug een media-gerelateerde opleiding deed wilden juist super veel mensen daar werken/stagelopen en was het daardoor echt heel moeilijk om daar binnen te komen.
Je kunt neerkijken op de kwaliteit of wat dan ook, maar ik denk niet dat daar mensen werken die ‘niet werden aangenomen door Trouw of de Volkskrant’.

4 likes

Natuurlijk moet je bij beiden aangenomen worden, maar een populaire schrijfstijl is veel gebruikelijker dan de manier waarop de Volkskrant bijv. schrijft. Ook is het ‘onderzoeks’-aspect heel anders, als onderzoeksjournalist op een economieredactie moet je echt heel veel kennis van zaken hebben. Dat is hij de nieuwtjes die bij Boulevard voorbij komen over het algemeen niet nodig. Het kennisniveau hoeft daar dus niet zo hoog te zijn. Ook omgang met bronnen is bij kranten anders, omdat de stakes daar vaak higher zijn. Het gaat daar niet over Gordons nieuwe vriendje, maar over een nieuwe staatssecretaris. Dat lijken me de belangrijkste verschillen.

Als je goed bent bij RTL Boulevard, ben je ook echt wel goed in je vak. Dat bedoel ik niet, en in het segment is Boulevard ook echt wel beter dan shownieuws. Maar ik vind dat het binnen het gehele nieuwssegment wel onder de kwaliteitskranten valt.

@Flamoes dat laatste denk ik ook zeker niet. Het is natuurlijk ook eigenlijk een heel ander vak :slight_smile:

8 likes