Haha ahhh nu snap ik wel waarom ze niet zo blij was met alle ‘trio-verhalen’ en wat was het ook alweer nog meer? O ja seks in het vliegtuig…
Wauw ja, nu je het zegt
Ja en dan staat erbij: wij worden papa en mama. Maar zij ís al mama van een dochter…
En ze was toen toch ook helemaal lam? Als dat dus waar is was ze toen al zwanger.
Ja, ik vind dat ook een vrij aparte benaming. Ze is inderdaad al moeder. Zeg dan iets in de trant van: wij verwachten een kindje.
Heeft Leontine die foto nou verwijderd?
De presentatrice van Love Island is overleden.
Omg! Wat erg
Het wordt ook al besproken in het Love Island topic!
Oh jezus, ik schrok echt toen ik de titel las. Heeft iemand meegekregen wat er in de media rondging over haar? Ik kan er namelijk niet veel over vinden. Ja alleen dus dat ze beschuldigd werd van mishandeling van haar ex. Maar dat is het dan ook wel. Ben ergens wel benieuwd hoe ze zelfmoord heeft gepleegd maar denk niet dat ze dat vrij gaan geven, wat ook geheel begrijpelijk is.
Huh hoezo zou je dat willen weten
Ja, nieuwsgierigheid weet uiteraard ook dat het niet gepast is.
https://www.shownieuws.nl/rubrieken/sterren/2020/met-deze-vrouwen-ging-marco-borsato-vreemd/
Maan???
die Borsato familie is echt fucked up. Aldus Marianne zwagerman haha.
Bijna even oud als zijn eigen dochter. Totaal niet raar toch?
Ja dit las ik gisteren ook al maar vind dat wel heel ver gaan zoveel commentaar op die dochter
Hij heeft haar carrière toch ook best een handje geholpen? Ook wel een gevalletje machtsmisbruik dan? Althans zo komt het over.
*Dit gaat over Maan en Marco
Maar ze waren 12 en 14 toen ze verkering kregen. Is gewoon middelbare school verkering toch?
Weet ik niet, ze was 12 he, zou dat echt?