FF Boulevard #3

Hahaha dit dacht ik gister ook van mezelf, maar ben het helemaal met je eens!

4 likes

Marco bracht recent nog een lekker denigrerend liedje uit over hoe de vrouw een naïeve dombo is als een man vreemdgaat en zij de vrouw is waarmee hij dat doet.

“Oeh jij, ik dacht dat jij beter wist
Ik dacht dat jij beter was dan dat
Oeh jij bent zo naïef en zo verloren
Zo verliefd, over je oren, en hij
Nee schat, hij meent het niet met je
En hij is het niet waard
Wat 'ie tegen jou zegt, zegt 'ie thuis tegen haar
Maar jou gaat 'ie nooit kussen in het openbaar
Dus je moet het zelf weten, lieve schat, maar

Wat wil je zijn
Iemands geliefde of z’n grootste geheim?
En maak je je vrij? (Maak jij je vrij van hem of?)
Of kies je voor iemand die er nooit echt voor jou zal zijn?
En stel jezelf de vraag
Ben jij niet veel meer waard
Dan de lippenstift op z’n kraag?”

Vond het erg gewaagd voor iemand waarvan recent was uitgekomen dat hij zijn vrouw bedroog. Wellicht moet ie een liedje over zichzelf schrijven.

33 likes

Ik vond Khloe sowieso altijd al een erg uitgesproken neus hebben maar ze ontkent dat er iets aan gedaan is. Als je deze foto’s ook bekijkt :frowning: dat kan toch niet zonder operatie.

Ik herinner me nog zo’n scene dat Kris zegt dat Khloe’s (nieuwe) neus er zo schattig uitzag als een knoopje. :’)

1 like

Daar is echt wel aan gewerkt. Als dat enkel contour make-up is dan ben ik een tomaat. En dat ben ik niet. Liar liar pants on fire.

EDIT: Overigens vind ik dat iedereen lekker moet doen waar hij/zij blij van wordt. Dus geen shame on her game. Maar ik denk dat iedereen kan zien dat dit niet haar neus is.

6 likes

Nee hij heeft het over de vrouw met de affaire niet de vreemdgaande man, dat zij beter moest weten

Echt hoe dan

3 likes

Nop, het gaat dus over de vrouw waarmee de man een affaire heeft. Zij is naief, verloren, verliefd, niet beter en of ze zichzelf niet van die man moet vrijmaken/niet meer waard is. Gezongen door een man waarvan net was uitgelekt dat hij zelf broek niet dicht kon hebben. En dat wordt dan een hitje…

6 likes

Niet heel relevant maar heb dit stereotype over affaires nooit echt gesnapt
Zelfs na mijn wildste tongbeksessies zat er geen lippenstift op een kraag. Zn gezicht, ja. Maar je kraag???

12 likes

zo?

2 likes

Ik denk dat dat eerder gebeurt als je knuffelt? Heb ook nooit m’n lippenstift op iemands kraag gesmeerd (letterlijk dan) maar bij een knuffel zit ik wel dichter in de buurt.

Die lyrics van John Ewbank zijn sowieso slap en ze kloppen vaak niet tekstueel.

12 likes

De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hier

Edit: de reacties onder de live versie van het komingslied zitten vol mensen die het prachtig vinden en wel iets vinden voor een bruiloft. Genieten.

3 likes

Omg wat erg deze foto hahaha

Behalve het Koningslied. Dat is gewoon cultureel erfgoed!

2 likes

Katja Schuurman krijgt een baby

Van die kerel in het vliegtuig?

46 likes

Ik wist niet eens dat ze een relatie had? Die gast is 30 maar lijkt even oud als haar. Had ook een ander type verwacht bij haar.

1 like

30?!?!?!

5 likes

Die man lijkt wel een Rick Engelkes - Vieze Fur kruising :thinking:

85 likes

Ja :no_mouth: ik vind hem zelfs voor 50 nog door kunnen gaan.

3 likes

Hoogstwaarschijnlijk

2 likes