FF Boulevard #3

Ik moet telkens aan brazzers denken.

22 likes

Cameron Diaz en Benji Madden hebben een dochter gekregen! Raddix Madden. Ze delen verder geen foto vanwege privacy. Hopelijk liggen er dan geen paparazzi in de bosjes :raised_hands:t3:

24 likes

Is zij niet al eind veertig? Hoe doen al die beroemdheden dat toch? Ook Janet en Halle Berry en Rachel Weisz die allemaal rond hun 50e nog werpen.

1 like

Vrouwen kunnen altijd zwanger worden zolang ze ongesteld zijn. Het is niet zo dat na je 35ste je baarmoeder spontaan verschrompelt :rofl:

4 likes

Ivf volgens de verhalen en idd 47 las ik. Ja ik vond 33 al heel wat maar meer qua energie. Maar zij zijn lichamelijk heel fit en hebben misschien wel wat meer hulp, als het niet een oppas is dan wel in de huishouding.

1 like

Ja, dat snap ik, ik heb ook biologie gehad op school. Maar op een gegeven moment wordt het wel moeilijker en is er meer kans op dat het misgaat. Er is ook een reden dat zwangere vrouwen boven een bepaalde leeftijd meer bij de dokter in de gaten worden gehouden. En het komt in het dagelijkse leven toch ook gewoon minder voor, ik ken niemand (persoonlijk of via via) die halverwege de veertig een kind heeft gekregen, en kan zo een toch relatief aantal bekende vrouwen opnoemen bij wie dat wel zo is, vind dat best opvallend.

3 likes

Ze zijn ook pas later bezig met zwanger worden en zelfs serieuze relaties denk ik. Als ze 20/30 something zijn, zijn ze veel onderweg, filmen ergens een paar maanden, krijgen veel aanbiedingen, uiterlijk speelt een grote rol. Misschien dat dit beperkend werkt en komen ze pas later in de settle fase? Ik roep ook maar wat hoor, maar dit soort factoren zullen daar vast in meespelen.

1 like

Ik denk dat het per vrouw verschilt. Het is een beetje jammer dat vrouwen sowieso worden afgeschreven als het gaat om zwanger raken op een bepaalde leeftijd. Middels gezond leven en verstandige keuzes maken kom je een heel eind denk ik :smiley:

Ik snap dat jullie het hier over hebben hoor maar ik word altijd zo naar van deze discussie. Word liever niet herinnerd aan mijn afnemende eicellen.

53 likes

Ja, wat maakt het ook uit.

Het kind is er toch, dus is toch helemaal gelukt dan? Nu is t wachten op de Brazes liefdesbaby.

15 likes

Gefeliciteerd Cameron en Benji!! Veel geluk :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Was het wel bekend dat zij zwanger was dan? :astonished:

Ja, nee is mijn eigen probleem hoor sorry. Maar ben vast niet de enige die gedeprimeerd raakt door de statistieken hehe.

3 likes

Wow, zo lang al bezig, heftig. Fijn dat het na al die jaren is gelukt.

Nee, ze is een aantal jaar geleden uit de spotlight verdwenen en de pers heeft dat geaccepteerd!

Edit

Zie nu wel een artikel van 27 sept waarin ze denken dat ze zwanger is.

1 like

Ja, dat zeker, gun het ze ook van harte, Cameron lijkt me een hele leuke vrouw.

@Flamoes ik zou het juist als hoopgevend zien! Ik weet zelf nog steeds niet of ik überhaupt ooit kinderen wil, maar door al die beroemdheden die ze pas/nog zo laat krijgen krijg ik ook het idee dat ik nog alle tijd heb om erover na te denken :grin: (alhoewel het verval bij mij blijkbaar al is ingezet, en ik ook niet per se gezond leef of verstandige keuzes maak…)

2 likes

Misschien wil Rachel ook nog wel een liefdesbaby. Kunnen zij en Bridget gezellig samen zwanger zijn <3

19 likes

Die hele familie melkt het succes van vader Andre juist al jaren uit.

37 likes

Haha al bijna 16 jaar! Deze kan wel in het ‘waar kwam jij pas heel laat achter?’ - topic :joy:

14 likes

misschien krijgt zij nog wel een baby

1 like