FF Boulevard #3

Wat is hier vermakelijk aan? Vind het ronduit walgelijk.

33 likes

Dat die mensen zulke rare berichten posten. Dan ben je toch niet goed wijs?

2 likes

Oh zeker niet! Ik vind de uitspraak dat je je ermee vermaakt dan dus ook misplaatst.

Ja dat is dan misschien verkeerd geformuleerd. Ik ben gewoon zo verbaasd dat mensen zulke idioten dingen typen en zich zo enorm kunnen opwinden over iets in de media.

1 like

Oh ja dat ben ik zeker met je eens :relaxed:

2 likes

En nu weer door met leven!

15 likes

Ohh dit wist ik helemaal niet! Zit ook best wat leeftijdsverschil tussen, toch?

Vind het wel heel grappig dat Jutta Leerdam en Koen Verweij nog steeds bij elkaar zijn, daar had ik eigenlijk ook weinig vertrouwen in maar vond het dit weekend heel schattig hoe blij hij voor haar was

1 like

Waaaaarom zou je dit doen haha, meine gute zo vermoeiden.

3 likes

Huh, zijn ze weer terug bij elkaar dan?

Ja en ze zijn verloofd

1 like

Ja ik dacht echt dat dit tig jaar geleden was, maar blijkbaar zijn ze weer samen haha

Huh? Reageert zij nu (per ongeluk) als andré onder haar eigen post? Of vierde hij zijn 43e verjaardag? :face_with_monocle:

De roddelaar in mij gaat trouwens zo goed op die gescreenshotte comment onder die foto van yolanthe :joy: de normale persoon in mij vindt het wel zielig dat rico en die vrouw uit elkaar gaan hoor

18 likes

Klinkt als mijn moeder.

1 like

Wel fijn dat ik binnenkort niks meer over Andre en Bridget hoef te horen. :heart:

11 likes

Ja daarom binnenkort haha, hoop gewoon dat binnenkort sneller is dan ik denk. :cry:

2 likes

Pff waarom maken ze dit soort totaal niet boeiende berichten? :unamused:

https://www.ad.nl/show/wendy-van-dijk-komt-weer-met-typetjes-in-nieuw-programma~a16e1be1/

Zo hardleers kan je toch niet zijn??? Mag toch hopen dat het niet weer vol racistische stereotypes zit, maar ik vrees het ergste

6 likes

https://www.shownieuws.nl/rubrieken/sterren/2020/andre-en-monique-weer-bij-elkaar/

Jahaaa daar zijn de eerste “bewijsmaterialen” voor een hereniging.

2 likes

Aan de bar bestelt zij een colaatje, wat zij opdrinkt tot 32 minuten nadat zij binnen in de vertrekhal en buiten heeft gewacht, het eindelijk ANDRÉ’s MANAGER SJOERD is die ‘sorry’ zeggend Bridget ophaalt.”

Er zat blijkbaar ook iemand te gluren met een stopwatch in de hand.

14 likes

Ik neem toch aan dat ze zich daar niet meer aan brandt. Maar met typetjes op zich is toch niks mis? Zolang het uiteraard geen racistische stereotyperingen zijn, maar zou daar niet meteen vanuit gaan.