FF Boulevard #3

ho ho ho nu gaat het idee van het gifje weg. :joy:

44 likes

‘Hubby’ :face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

5 likes

Haha ja had ik net ook al gepost. Weet het 100% zeker.

Als cover-up voor wat dan? Kan het me niet voorstellen.

Niet eens zozeer als cover up, maar wel in scene gezet voor de extra aandacht sowieso.

Hm ik ben misschien te goed gelovig maar ik denk het niet. Ik denk dat vooral Bridget smoorverliefd was en door die feromonen niet logisch nadacht en gewoon alles op insta knalde.

5 likes

Ik las dit met het melodietje van Flappie - Youp van 't Hek :anguished:

62 likes

Nee weet ik, alleen ik vond dit toch het beste bewijsmateriaal van de afgelopen tijd en dat wilde ik jullie niet onthouden. We blijven wel Boulevard he :face_with_monocle:

1 like

Same

Echt bizar hoe alles zo overgeanalyseerd wordt. Als het posten van zoetsappige posts vanwege Valentijnsdag op social media een graadmeter wordt voor het wel of niet hebben van een relatie dan zijn mijn man en ik ook niet meer samen.

Dit is natuurlijk niet echt een goede vergelijking. Brazes plaatste iedere liefdesboer en -scheet op insta. Het is gewoon een verwachting waar niet aan voldaan werd. Het is niet zo per definitie als je niet iets op Valentijnsdag plaatst je niet meer bij elkaar bent. Je bent in die zin dan gewoon meer privé en dat staat natuurlijk een beetje haaks op het leven wat zij leven - alles verre van privé en gesloten.

8 likes

Ja eens, maar vind het zo overgeanalyseerd.
Wel ironisch trouwens dat ze aangeven dat ‘door de druk die op onze relatie lag en alle aandacht die ervoor was’ ze hebben besloten uit elkaar te gaan. Ze hebben dat zelf heel erg in de hand gewerkt.

3 likes

Ik vermaak me hier wel even mee

8 likes

Wat is hier vermakelijk aan? Vind het ronduit walgelijk.

33 likes

Dat die mensen zulke rare berichten posten. Dan ben je toch niet goed wijs?

2 likes

Oh zeker niet! Ik vind de uitspraak dat je je ermee vermaakt dan dus ook misplaatst.

Ja dat is dan misschien verkeerd geformuleerd. Ik ben gewoon zo verbaasd dat mensen zulke idioten dingen typen en zich zo enorm kunnen opwinden over iets in de media.

1 like

Oh ja dat ben ik zeker met je eens :relaxed:

2 likes

En nu weer door met leven!

15 likes

Ohh dit wist ik helemaal niet! Zit ook best wat leeftijdsverschil tussen, toch?

Vind het wel heel grappig dat Jutta Leerdam en Koen Verweij nog steeds bij elkaar zijn, daar had ik eigenlijk ook weinig vertrouwen in maar vond het dit weekend heel schattig hoe blij hij voor haar was

1 like