Waaaaarom zou je dit doen haha, meine gute zo vermoeiden.
Huh, zijn ze weer terug bij elkaar dan?
Ja en ze zijn verloofd
Ja ik dacht echt dat dit tig jaar geleden was, maar blijkbaar zijn ze weer samen haha
Huh? Reageert zij nu (per ongeluk) als andré onder haar eigen post? Of vierde hij zijn 43e verjaardag?
De roddelaar in mij gaat trouwens zo goed op die gescreenshotte comment onder die foto van yolanthe de normale persoon in mij vindt het wel zielig dat rico en die vrouw uit elkaar gaan hoor
Klinkt als mijn moeder.
Wel fijn dat ik binnenkort niks meer over Andre en Bridget hoef te horen.
Ja daarom binnenkort haha, hoop gewoon dat binnenkort sneller is dan ik denk.
Pff waarom maken ze dit soort totaal niet boeiende berichten?
https://www.ad.nl/show/wendy-van-dijk-komt-weer-met-typetjes-in-nieuw-programma~a16e1be1/
Zo hardleers kan je toch niet zijn??? Mag toch hopen dat het niet weer vol racistische stereotypes zit, maar ik vrees het ergste
https://www.shownieuws.nl/rubrieken/sterren/2020/andre-en-monique-weer-bij-elkaar/
Jahaaa daar zijn de eerste âbewijsmaterialenâ voor een hereniging.
Aan de bar bestelt zij een colaatje, wat zij opdrinkt tot 32 minuten nadat zij binnen in de vertrekhal en buiten heeft gewacht, het eindelijk ANDRĂâs MANAGER SJOERD is die âsorryâ zeggend Bridget ophaalt.â
Er zat blijkbaar ook iemand te gluren met een stopwatch in de hand.
Ik neem toch aan dat ze zich daar niet meer aan brandt. Maar met typetjes op zich is toch niks mis? Zolang het uiteraard geen racistische stereotyperingen zijn, maar zou daar niet meteen vanuit gaan.
Al haar typetjes tot nu toe waren racistische stereotyperingen he? Ik heb er weinig vertrouwen in, toen met de 10 year challenge vond ze her nog erg grappig
@Sundance Ja precies. Op zich is er idd niks mis met typetjes, maar ik ken serieus geen enkel typetje dat Wendy van Dijk heeft gedaan dat niet racistisch is!
Ik hoop dat ik er helemaal naast zit en dat ze iets anders gaat doen. Als dat niet zo is, dan ben ik heel benieuwd of er genoeg backlash komt om zoiets te stoppen
@Shaaar en @anon67544534 Volgens mij heeft ze 3 typetjes gehad, Ushi, Dushi (racistisch) en daarnaast ook Loesie (niet racistisch).
Ik heb Loesie compleet gemist!
Ik vind haar typetjes sowieso niet grappig, misschien moet ze er om die reden gewoon maar niet aan beginnen
Chantal heeft het geprobeerd
Hoe is Ushi, een dom Aziatisch karakter, niet racistisch? Oh wacht je bedoelde ushi & dushi, racistisch?
Ik vraag me sowieso af of het hele typetjes die je zelf overduidelijk niet bent eigenlijk nog wel kan. Of nja, iig of je daar nog een programma over moet maken. Het is uitgekauwd en makkelijke humor over de rug van mensen die daar niks tegen kunnen beginnen.
Ik vind het zo jammer dat Bridget en AndrĂ© uit elkaar zijn. Hoorde namelijk vandaag âHaaslandâ op de radio ipv âBrazesâ en vond het zĂł top dat ik het meteen wilde integreren. Nu is er nog maar weinig te Haaslanden.