FF Boulevard #3

Alleen al vanaf dit topic hebben 68 mensen op de link geklikt… :money_with_wings:

1 like

Naar daar is de eerste pushmelding :joy:

4 likes

Je achtergrond is wel passend bij die melding zeg :joy:

29 likes

Dat klopt ja, technisch gezien had daar misschien een & moeten staan ipv een komma. Maar het leek me wel duidelijk dat ik beide typetjes bedoelde. Of typetjes überhaupt grappig zijn valt over te twisten maar ik vind dat in ieder geval niet pertinent fout.

1 like

Same. Niet eens een gesigneerd boek?? (Kan hij uberhaupt schrijven?)

2 likes

Sinds ik niet meer bij een Bas of Dirk woon vraag ik vriendinnen altijd om de Ditjes en Datjes te bewaren voor me. Zelfde geldt voor dat Royalsmagazine (Oranje Boven?) Love ittt

4 likes

Wow die laatste comment… Het zijn net zo goed zijn kinderen. En ff suggereren dat ze hem zo ongeveer moet kaal plukken omdat ze daar ‘recht op heeft’.

10 likes

Ik snap niet wat Jamai hiermee te maken heeft? Die bokst toch niet?

58 likes

Er staat Jamal, gaat over Jamel Ben Saddik denk ik.

Hahaha, oké ik ben nog niet helemaal wakker denk ik. :sweat_smile:

Haha ja, ik zag ook voor me dat die vrouw die reageert ineens boos haar Jamai poster van zolder haalde en weer voor het raam hing.

9 likes

Wow, die ‘excuses’ ook. ‘Verwijder dit aub want het was bedoeld als privebericht’. Ohhh dan is het niet erg dat je mensen beledigt :+1:

52 likes

Mijn god wat een vervelend kind…

Really? Kom op.

3 likes

Zucht, alsof Rico pas sinds vorig jaar bekend is… en zij hem pamperen? Volgens mij woont zij ook in hun megahuis…

3 likes

Ja haha sorry dat je dit hebt gelezen het moest prive zijn.

6 likes

Hebben jullie dan nooit iets onaardigs over iemand gezegd aan een ander via DMs?

14 likes

Niet over mijn fans

101 likes

Ja precies. Wat erg. En dan erbij ‘zo schaad je mij en mijn vriendin dus haal het weg’. Huh?
En die vent is bijna 30, zou zeker van hem wel een meer empathische reactie verwachten. Heel arrogant.

7 likes

Ik zou eigenlijk een reactie van die meid zelf verwachten, niet van haar vriend die het bericht eigenlijk hoorde te ontvangen

2 likes

Is ook zo… ben ik helemaal met je eens.

En dit is enigszins speculatie, maar: zij is nog vrij jong en kan me voorstellen dat het soms lastig is als je vriend dan veel aandacht krijgt van vreemden en dat ze dit uit een soort onzekerheid zou sturen. Maakt het niet oké hoor, maar ik heb toen ik zo oud was ook wel eens (tegen mijn vriendinnen) meisjes helemaal zwart zitten maken omdat ze naar mijn vriend keken en dan vooral op zo’n ‘lacherige’ manier van wie denkt zij wel niet dat ze is, alsof hij ooit in haar geïnteresseerd zou zijn. Dus eigenlijk het levelen; mezelf groter maken door anderen neer te halen. Terwijl ik me eigenlijk toch wel (licht) bedreigd voelde. Dus daarom dat ik me er wel soort van in kan verplaatsen (al zit het mogelijk anders natuurlijk). Maar dan nog zou het stijlvoller zijn als ze dat gewoon eerlijk had gezegd (als het zo is) maar ik kan me voorstellen dat ze daar nog niet de emotionele volwassenheid voor heeft ofzo? Fouten kunnen erkennen is best lastig en komt vaak wat later, als je leert dat fouten erkennen niet betekent dat je als persoon faalt. Ik bedoel meer dat ik van haar vriend meer had verwacht dat hij dit -gezien zijn leeftijd- adequater aan had kunnen pakken.

23 likes