Ohhh dit doet me denken aan de keer dat ik op de foto wilde met een hele middelmatige voetballer van ADO en dat zijn vriendin dat niet leuk vond en toen deed hij het toch en was ze pissig
Dat was tijdens mân blunder years dus ze was echt niet geĂŻntimideerd door mijn lelijke skatebroek met ketting ofzo
Ik weet het niet met die Rico. Ik vind hem niet zo sympathiek en ik denk dat hij een stuk minder leuk is dan hij zich voordoet. Er was ooit een docu over hem waarin hij alleen maar op zijn playstation zat terwijl hij zijn kinderen geen aandacht gaf en zijn vrouw alles kon regelen. Ik kan me voorstellen dat het in veel gezinnen van topsporters zo gaat maar toch vond ik het stom.
Oh ja ik heb Kjeld nooit leuk gevonden en vind hem eigenlijk ook niet zo knap haha.
Oh nee ik ben het met je eens hoor, ook toen ie zo juichend met zijn schaatsen door het beeld kwam lopen. Ik snap dat je blij bent maar doe een beetje normaal haha.
Veel topsporters gaan helemaal voor de topsport en hebben een partner die alles thuis regelt, zoals opvoeding van de kinderen en het huishouden. Een hele traditionele rolverdeling waarbij de kostwinner thuis komt, wil ontspannen en zich nergens mee wil bemoeien. Er zullen vast ook mensen zijn bij wie het anders gaat maar dit zie je wel vaak. Er zijn bijv. ook voetbaltrainers die jonge voetballers aanmoedigen zo snel mogelijk een vrouw te vinden die voor ze kan zorgen.
Ik weet niet zo goed wat ik hier op moet reageren behalve dat je me of niet snapt/ik het niet goed uitleg. Ik noemde voetballers slechts als voorbeeld en heb ook niets gezegd over mannelijke of vrouwelijke topsporters. Ik vind Rico onsympathiek, juist omdat hij in die docu alleen aandacht had voor zichzelf en niet voor zijn gezin. De enige kanttekening die ik probeerde te plaatsen bij mijn eigen woorden is dat er bij veel topsporters de een traditionele rolverdeling is waarbij de topsporter (man of vrouw) werkt en de partner zorgt voor het gezin en het dus in die kringen normaler is dat de partner meer aandacht heeft voor de kinderen. Als je het met dat laatste niet eens bent dan is het al helemaal stom hoe hij zich in die docu gedroeg.
Hoe dan ook: ik vind Rico onsympathiek, of zijn houding nu onderdeel van âeen topsporter zijnâ of gewoon âvan een lul de behanger zijn.â
Ik ben bang dat je voornamelijk de top haalt door egocentrisme, dat betekent natuurlijk niet dat elke topsporter zo is maar veel wel. Vrouwelijke topsporters zoals Spitse die op jonge leeftijd kinderen kreeg zijn toch nog best een uitzondering.
Voordeel voor Spitse is dat ze ze niet zelf heeft gebaard. Denk ook dat daar heel veel bij haar vrouw terecht komt.
Best een aantal eigenlijk, hehe, maar alsnog niet genoeg voor een representative steekproef van alle topsporters in NL.
*Ik heb ook gewoon nooit gezegd dat het bij Rico komt door de sport. Ik snap niet zo goed waarom er, in het Boulevart topic nota bene, zo gevallen moet worden over 1 zinnetje. Ik wil gewoon lekker roddelen over BNâers en geen mega discussie maar voel toch de noodzaak me te verdedigen als mijn woorden uit zijn verband worden gerukt. Veel van dit soort opvattingen als âBij topsporters gaat het vooral om henzelf.â of âVolkszangers gaan vaak vreemd.â Zijn toch gewoon algemeen aangenomen theorieĂ«n. Kan me niet echt voorstellen dat je naar dit topic komt een een discussie daarover te lezen.
Ik vind hem super onsympathiek sinds hij de ene dag nog gelukkig was met zijn vrouw en jonge kind en dat de andere dag ineens uit was, inclusief roddels over vreemdgaan. Inmiddels gaat hij met de vrouw uit de roddels. Ik was er niet bij, dus of het zo gegaan is weet ik niet, maar het slaat toch altijd erg op het beeld wat ik van zoân man heb.
Vervelend voor haar dat het dus door de media uit zn verband is gerukt, omdat ze zegt dat ze slechts 8 pillen heeft verkocht.
Maar 30 pillen mee?! Wil je dood ofzo. Ook al ontmoet je nog 3 vrienden, wtf doe je met 5 pillen pp? Snap echt niet dat ze dan voor iedereen meeneemt.
Denken jullie wel dat dit het echte verhaal is? Zou me niets verbazen als ze het hier en daar wat mooier heeft gemaakt in haar voordeel.
Jill, de ex van kjeld is zelf ook behoorlijk vaak vreemd gegaan, snap wel als je dan dat hoort dat t over en uit is.
Ik snap voora echt niet dat ze al doorhad dat er geld miste en dan niks zegt tegen die vrouw?
Ik snap niet dat als je zoveel drugs bij hebt en mensen gaan blijkbaar door je spullen dat je niet bang wordt ofzo.
Ik geloof er weinig van.
Door dit topic heb ik over die Rico gedroomd. Ken heel die gast niet en alleen vd foto van hier
ih ik dacht dat zij zwanger was, dan heb ik me vergist maar inderdaad ja
Ja, dat dacht ik dus ook bij dit artikel. Ze mogen met zijn tweeĂ«n tenenkrommend zijn geweest en wel degelijk de aandacht zelf hebben opgezocht met al die instagram-onzin, maar dit gaat echt veel te ver. Sowieso dat iedereen denkt dat ze alles maar moeten ventileren. Dat je er een mening over hebt, prima (al is het ook prima als je er geen mening over hebt, want niet jouw leven), maar hoezo denk je dat je dat aan die personen moet vertellen of zelfs moet bedreigen? Snap het echt niet. Ook met die hockeyster gisteren, best heftig dat een (wat kinderachtige) actie meteen leidt tot krantenartikelen, mensen die op haar instagram moeten vertellen hoe fout het allemaal is⊠echt ziek. Vroeger had je misschien de publieke opinie tegen als bekend persoon, maar nu voelt ook een heel deel de noodzaak om dit alles persoonlijk te melden en vaak niet zo heel genuanceerd. Lijkt me superheftig. En het dan âlafâ vinden als iemand zijn social media op privĂ© zet.
Overigens ben ik van mening dat social media sowieso meer kwaad dan goed doet, maar dat terzijde.
Ik heb ook een interview gezien met Sam Vaknin over hoe social media eigenlijk vooral/alleen inspeelt op de meest negatieve emoties van mensen, omdat dat meer tot repetitief gedrag leidt dan positieve emoties. En dat narcisme en nare persoonlijkheidstrekken alleen vergroot/gepromoot worden door social media. Hij had het over een enorme stijging in narcisme en narcistisch gedrag door social media. Voor mij was het inderdaad precies de reden wat jij zegt om fb vaarwel te zeggen (en geen instagram te nemen); ik word van zo veel wat daar staat zo boos of verdrietig of geĂŻrriteerd, en ik denk dat het niet bijdraagt aan mijzelf in mijn beste vorm. Bevalt me goed, maar zo zijdelings heb je er natuurlijk nog wel mee te maken.
op wat voor gebied zou je haar hier kunnen bedreigen??
âtrut je hebt het uit gemaakt met AndrĂ© ik kom je pakkenâ??
doen mensen dit echt???