Mensen gingen toen zelfs op de Insta van haar zoon reageren met ‘je moeder is een hoer’. Sommige mensen zijn gewoon echt gek.
Volgens mij heeft James Corden daarover gezegd dat ze dat alleen doen op het moment dat het niet veilig is dat hij zelf rijdt. Het is niet zo dat de auto altijd getrokken wordt.
Aan jou of je dat wel of niet gelooft ;p
https://www.shownieuws.nl/rubrieken/sterren/2020/bridget-sloeg-monique-op-curacao/
Die roddels worden wel steeds gekker hoor
Ook mooi dat ze in het stuk van 1x slaan naar ‘vechtpartij’ gaan
Het is duidelijk dat de lente eraan komt, altijd een populaire breakup-periode.
Hadden zij niet al eerder “gedoe”? Staat me iets van bij dat ze al een keer eerder uit elkaar zouden gaan maar toen dus toch bij elkaar bleven? Maar misschien ben ik wel in de war met iemand anders
Ze werd super bang en kreeg een paniekaanval. Heb je het interview wel gelezen?
Ah ja toch wel dus. Jammer dat ze dan nu alsnog uit elkaar gaan
Ahh dit vind ik jammer! Het leek altijd zo lekker huiselijk daar, met die kinderen en in de landelijke huis met al die dieren.
Ben ook wel benieuwd eigenlijk. Ik vind het persoonlijk geen ramp om hem niet op het podium te zien maar snap wel dat Jan echt graag wil maar ja lijkt me ook wel slim dat hij de tijd neemt om er bovenop te komen. Maar ja lastig zeggen ook want ken die beste man ook niet buiten de roddelbladen enz om.
Nikkie mag dan wel op het podium als hij het niet redt.
Maar echt hoor.
Ik blijf het raar vinden dat ze hem gekozen hebben als presentator terwijl hij dus tijdens de bekendmaking van de presentatoren al een burn-out had (wat nu dan wel ernstiger blijkt, maar toen niet zo genoemd werd en het blijkbaar wel was). Ik snap dat het once in a lifetime is, maar toch vind ik dat niet zo goed kloppen.
Ik vraag me ook af hoe bevorderlijk het is voor je burn-out om zo een stressende ONCE IN A LIFETIME deadline te hebben. Ben natuurlijk geen expert, maar het lijkt me juist het tegenovergestelde effect hebben.
Hoef hem zelf niet echt op het podium te hebben, maar ik heb dan eigenlijk toch wel medelijden. Dat je zo graag wil, maar je lichaam en hoofd gewoon niet mee kunnen werken.
Dit ging ook al door mijn hoofd heen ja. Lijkt me alleen maar meer stress geven als je weet dat straks bijna heel Europa en Australië naar je kijkt en dus alles wat erbij hoort.
Over het feit dat zowel Bridget als André heel Nederland een kijkje gaf in hun relatie door veelvuldig foto’s te delen, zegt ze: ,Dat doet iedereen die verliefd is.’’
Haha deze is wel mooi. En ik geloof wel dat ze bedreigd is, maar waarom is ze dan doorgegaan met die insta campagne? Blijkbaar was dat dan belangrijker op dat moment.
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Ze geeft nu aan dat het allemaal zo erg was dat ze daardoor uit elkaar gegaan zijn. Los van of je dat gelooft, is dat onlogisch. Want ja als je er zo onder lijdt, dan stop je toch? Gewoon voor je eigen gezondheid en veiligheid. Dat vind ik niet ‘toegeven aan pesten’ maar gewoon gezond verstand. En dat staat los van of het pesten/bedreigen oké is. Want dat is het natuurlijk nooit. Het wordt voor Bridget nu pas een onderwerp omdat de aandacht wegvalt. Want ja negatieve aandacht is ook aandacht. En dat is haar blijkbaar veel waard, vind het vooral sneu voor haar kind.
Hahaha deze kop. Zo suggestief alsof het iets met André te maken zou hebben.
Niemand zegt dat de reacties die ze kreeg gerechtvaardigd zijn – bijzonder dat je dat in mijn reactie leest. Volgens mij is iedereen het erover eens dat bedreigen en ook in het algemeen nare berichten sturen niet ok is. Dat staat niet ter discussie. Het is een feit dat dat blijkbaar gebeurde gedurende de afgelopen maanden. De vraag is dan hoe zij ermee omgaat. Je hebt immers geen controle over wat anderen zeggen en doen, maar wel over je eigen acties en reacties. Ondanks al die negativiteit heeft ze continu (meer) aandacht gevraagd, ten koste van haar kind (want ik begreep dat hij ook allerlei reacties ontving) en blijkbaar ook ten koste van zichzelf. Dat is treurig. En dat zegt iets over iemand, namelijk de algemeen bekende constatering dat voor mensen die behoeftig zijn aan aandacht, negatieve aandacht ook welkom is. En nu de stroom aan aandacht opdroogt, roepen dat het allemaal zo treurig is. Tja dat kun je daar afschilderen als een strijder voor vrije meningsuiting, maar ik zie vooral een vrouw die niet lekker in haar vel zit en daar op een onvolwassen manier mee omgaat.
Over die presentatrice weet ik niets, dus daar kan ik ook niets over zeggen.