FF Boulevard #3

Lol ik was Justin Biebers docu aan het kijken omdat mensen daar best positief over waren en moet echt even ventileren. Vraag me echt af waar ik net naar heb zitten kijken. Drie van die afleveringen over hoe diep de relatie van twee mensen die amper een jaar samen zijn en na een maand getrouwd zijn (want god vindt het niet goed als je samenwoond zonder trouwen) is, nadat hij eerst jaren on and off met haar ging? En de hele tijd over de diepere betekenis van het leven, hoe het leven zou moeten zijn, hoe veel liefde er is. Hailey was 20 ofzo toen dit werd opgenomen. Echt hoe dan

7 likes

Wauw gaat ze solliciteren als de nieuwe collega van Dr. Pol :joy:

4 likes

Ik vond het geen verkeerde docu, meer omdat ik nu Justin anders zie dan voorheen. Ik vond hem minder een lapzwans dan ik dacht. Maar wat betreft de rolverdeling kreeg ik ook spontaan allerlei allergieën.

Wibi soerjadi viert z’n 50e verjaardag in disneyland en bridget presenteert vanavond hotter than my daughter
Niveautje weer hoor

10 likes

Eyy respect voor Wibi Soerjadi, pingelt op de Piano en verdient die goeie knaakies.

41 likes

Subtiel avondje uit

3 likes

Fissaboy wibi

41 likes

Vast!

Maar mijn zinnetje was een citaat aan de beste rap sessie ooit, woordgrap op woordgrap 10/10

20 likes

Je kan veel zeggen over Wibi maar gewoon is ie niet hoor.

5 likes

Maar niet gebleven of nooit geweest?

8 likes

Uiterst merkwaardig ken niet veel mannen die 50 zijn en 12 lijken

13 likes

Hij is zichzelf niet of nooit geweest

30 likes

Wibi moet nog steeds zijn vleugelleverancier betalen.

3 likes
  • Team Roxeanne
  • Team Andre

0 stemmers

Team kill me now

5 likes

Ik heb deze poll voor 't eerst, met veel moeite, op mijn telefoon gemaakt, dus kan je op z’n minst even stemmen!!

9 likes

Neee mijn stem voor André ging perongeluk.

10 likes

Je kan dat aanpassen door op resultaten verbergen te klikken!

3 likes

Gezien jouw naam en verleden geloof ik dit mooi niet.

34 likes

Never forget toen Patricia’s advocaat in die zaak over de Plasvideos, Peter Plasman was.

Dat is het enige wat Ik denk als ik Patries zie.

63 likes