FF Boulevard #3

En hij heeft letterlijk alles gewist. Pijnlijk allemaal.

Ik vind het maar een pestventje

31 likes
3 likes

Wanneer gunt ze zichzelf wat rust

2 likes

:roll_eyes:

Hoezo ben je 20, 30, 40+ en doe je dit gelijk weer, van die puberachtige liefdesuitingen. Vooral gezien de recente geschiedenis zou je denken dat men zich de volgende keer eerst even bedenkt voordat ze weer precies opnieuw beginnen. En gelijk maar weer vergeten dat dit ook de man is die jou en je gezin eerst in de steek liet voor een ander. Kan er niet over uit hoe stom ik de hele situatie vind. Al is mijn mening natuurlijk allerminst relevant.

42 likes

โ€˜I am the person that always will be here for the fame and money, you are the person that will always take me for grantedโ€™

18 likes

Dit zou toch een leuke plottwist zijn geweest.

71 likes

Cringy

1 like

Wow bijna iedereen geeft hem gelijk in de comments.

Wat zal Kjeld hier dan van vinden.

1 like

Vraag me dan ook af of hij ook zoโ€™n ego zou hebben als hij minder knap zou zijn. Echt erg dat ik dat denk.

6 likes

Schan-da-lig!

Ik wou net zeggen, dat lachje erbij maakt het echt 10x zo erg

Volgens mij is hij sowieso geen matties met die verslaggever, dus alles wat hij zegt vindt Kjeld stom en irritant.

1 like

Een beetje zo die enge creep die dan opeens boos kon worden. Zo eentje die iedere klas had. Had precies zoโ€™n type toen bij mijn studie in de klas

7 likes

Daar heb je zeker gelijk in! Ik vind alleen dat Kjeld erg heftig gereageerd. Je kunt je ongenoegen ook uiten zonder in driftkikkermodus te schieten.

Precies!

Bij sven heeft het team die voor hem besloten lees ik.

1 like

haha, dan reageren op een filmpje van jezelf met โ€˜amen!โ€™. Ja Kjeld, dit zei je net zelf allemaal :stuck_out_tongue:

25 likes

Hahaha ja hierbij dacht ik ook uhh wat Kjeld :joy:

1 like