Wel heftig dat hij er zo op reageert (z’n lichaam). Hoop dat het gauw beter gaat. Kan me voorstellen dat mensen zich zorgen maken als je iemand zo op het podium ziet.
Ik weet niet of het echt zo is hoor!
De video doet het niet meer, misschien maar goed ook want ik weet niet of ik het wilde zien als ik zo de berichten lees
Eigenlijk wel sneu dat dat soort zaken met beeld en al gedeeld worden, ik hoop dat het gauw beter gaat
Wat een onzin. Ik heb even wat van die filmpjes bekeken en het is gewoon een guy die z’n muziek voelt, muziek en teksten die hij zelf schrijft. Niet iedereen is Justin Bieber met een schrijversteam en choreograaf he.
Overigens kan je er natuurlijk vanuit gaan dat hij drinkt en drugs doet, en dan?
Nou, het lijkt me eerder het compleet tegenovergestelde. Dit zijn echt geen afkickverschijnselen.
Tijdens een optreden van de week heeft hij hierop gereageerd. Hij heeft aangegeven dat het goed met hem gaat en hij niet aan drugs zit en nog nooit zo gelukkig is geweest. Is ook een filmpje van, maar kan hem nu nergens vinden.
Edit: filmpje https://vm.tiktok.com/gW8sEA/ wel via tiktok
Ik denk niet dat zijn ogen zomaar rollen en dat hij opgeblazen uitziet, omdat hij zijn muziek voelt
Haha! Ben je serieus?
Ik krijg hier een beetje van die vibes van net als toen met die chick die zeker wist dat haar collega AIDS had omdat hij ver van z’n werk af woonde.
Hahaha ja. En ik zie de gelijkenis niet.
Maar over wat voor filmpjes gaat dit dan? De link doet het niet meer en op zijn insta zie ik ook niks.
Denk o.a. deze
Excuse de achterlijke account haha kon niks beters vinden
Dit is er eentje en en paar replies lager wordt er nog één gepost
Maar dat bleek ook zo te zijn
Oh ja fuck, slecht voorbeeld. In dat geval, OMG JONGENS HELP POSTY, HIJ ROLT MET Z’N OGEN DUS DE OVERDOSIS IS NABIJ!!!1!
Ehm sorry maar tot wij weten wat voor boertjes Post Malone laat kunnen we niet met zekerheid zeggen of het nou wel of niet zo is.
Duidelijk, het gaat echt niet goed met hem.
Heb je de filmpjes gezien? Ik weet niet of je zo heftig reageert om je fan bent? Maar even objectief; dat ziet er toch niet ok uit? Dit is niet issa vibe, ik voel de muziek zo hard ofzo
Zeker in combinatie met dat opgeblazen gezicht (dit kan vanalles zijn natuurlijk) En het is niet alsof de entertainmentindustrie per se heel clean is. Hij zou niet de eerste zijn die last heeft van een verslaving oid
Same here. Ik lees nu voor het eerst over hem, dus je bent niet de enige.
Have you not been fucking hoes and poppin pillies and feeling just like a rockstar?
Er is toch best wel wat ophef over hem omdat hij doet alsof hij van de straat komt maar eigenlijk uit een rijk gezin komt?