FF Boulevard #3

Haha! Ben je serieus?

Ik krijg hier een beetje van die vibes van net als toen met die chick die zeker wist dat haar collega AIDS had omdat hij ver van z’n werk af woonde.

4 likes

Hahaha ja. En ik zie de gelijkenis niet.

1 like

Maar over wat voor filmpjes gaat dit dan? De link doet het niet meer en op zijn insta zie ik ook niks.

Denk o.a. deze
Excuse de achterlijke account haha kon niks beters vinden

1 like

Dit is er eentje en en paar replies lager wordt er nog één gepost

1 like

Maar dat bleek ook zo te zijn :scream:

Oh ja fuck, slecht voorbeeld. In dat geval, OMG JONGENS HELP POSTY, HIJ ROLT MET Z’N OGEN DUS DE OVERDOSIS IS NABIJ!!!1!

2 likes

Ehm sorry maar tot wij weten wat voor boertjes Post Malone laat kunnen we niet met zekerheid zeggen of het nou wel of niet zo is.

5 likes

Duidelijk, het gaat echt niet goed met hem.

1 like

Heb je de filmpjes gezien? Ik weet niet of je zo heftig reageert om je fan bent? Maar even objectief; dat ziet er toch niet ok uit? Dit is niet issa vibe, ik voel de muziek zo hard ofzo :sweat_smile:

Zeker in combinatie met dat opgeblazen gezicht (dit kan vanalles zijn natuurlijk) En het is niet alsof de entertainmentindustrie per se heel clean is. Hij zou niet de eerste zijn die last heeft van een verslaving oid :grimacing:

Same here. Ik lees nu voor het eerst over hem, dus je bent niet de enige.

2 likes

Have you not been fucking hoes and poppin pillies and feeling just like a rockstar?

23 likes

Er is toch best wel wat ophef over hem omdat hij doet alsof hij van de straat komt maar eigenlijk uit een rijk gezin komt?

Bedankt Dries!

5 likes

Marco moet zijn affaires ontkennen, denkt Dries. Zelfs als er keihard bewijs is moet Marco blijven liegen tegen zijn vrouw volgens hem. ,Niets meer opbiechten”, zegt Dries daarover. ,Al word je op heterdaad betrapt door je volgende vrouw, dan nog zeg je de volgende dag: ‘Dat heb je gedroomd’.”

Is dit een grap?

54 likes

Al word je op heterdaad betrapt door je volgende vrouw, dan nog zeg je de volgende dag: ‘De meeste dromen zijn bedrog’.”

Komaan Dries! Hoe kon je deze er niet inkoppen?!?!

20 likes
35 likes

Omdat ze dan als weerwoord kan geven dat deze droom dus geen bedrog was. Ofja eigenlijk wel natuurlijk. Want hij bedriegt haar dan.

1 like

giphy (3)

13 likes

Nee, dat is gaslighting.

2 likes