FF Boulevard #3

Bedankt Dries!

5 likes

Marco moet zijn affaires ontkennen, denkt Dries. Zelfs als er keihard bewijs is moet Marco blijven liegen tegen zijn vrouw volgens hem. ,Niets meer opbiechtenā€, zegt Dries daarover. ,Al word je op heterdaad betrapt door je volgende vrouw, dan nog zeg je de volgende dag: ā€˜Dat heb je gedroomd’.ā€

Is dit een grap?

54 likes

Al word je op heterdaad betrapt door je volgende vrouw, dan nog zeg je de volgende dag: ā€˜De meeste dromen zijn bedrog’.ā€

Komaan Dries! Hoe kon je deze er niet inkoppen?!?!

20 likes
35 likes

Omdat ze dan als weerwoord kan geven dat deze droom dus geen bedrog was. Ofja eigenlijk wel natuurlijk. Want hij bedriegt haar dan.

1 like

giphy (3)

13 likes

Nee, dat is gaslighting.

2 likes

Ik heb ook gekeken en het ligt dan wellicht aan mij maar ik zag wel iemand die helemaal in de muziek zat gewoon.

1 like

Nieuwe liefde voor Ronnie!

9 likes

Wow, bij het scrollen dacht ik dat Johny Logan op die cover stond. Begreep maar niet waarom hij een mening zou hebben over Bridget en Monique.

Lol, het eerste wat ik dacht bij het lezen van dit previewbericht was huh is Ronnie profvoetballer geweest? Goeiemorgeee

4 likes

Oke het is geen persoon. Maar wel een beroemdheid :broken_heart:.

4 likes

was ik toch even in de verleiding…

image

5 likes

Aaah shiht

awww zielig! :frowning: ik ’ ken’ Marnie alleen van de ReplyAll podcast.

Hahahah zo nice

12 punten voor Emma

4 likes

Hahaha is dit weer zo’n challenge ofzo?

Edit: ok tiktok challenge zie ik. Ik kruip weer onder mijn steen. :sweat_smile:

2 likes

afbeelding

39 likes

Hahha ik zie alleen maar piemel :face_with_monocle: bijna anti-feministisch gewoon