FF Boulevard #3

Hahaha dat Ronald de Boer nog eens onze dag zou maken, wie had dat gedacht!

38 likes

NEVERMIND FRANK DE BOER = niet Ronald de boer ik ben blind

5 likes

Nouja ze zijn een één eiige tweeling toch :joy:.

De man stelt zeker niet uit te zijn op sensatie, maar één keer zijn verhaal te willen doen, omdat hij zelf nog niet goed kan beseffen wat hem is overkomen.

Dit vond ik wel ironisch. Je bent niet uit op sensatie, maar doet je verhaal bij Privé. Aka het grootste sensatieblad van Nederland.

1 like

Niet dat dit heel interessant is maar volgens mij is de andere zus, Maxime, de moeder van dat kind uit januari 2016. Demi is dus de tante.

3 likes

Hahaha Broek de Boer

14 likes

Op de insta van dat kind staat ook dat Maxime haar ‘mommy’ is. Ben weer helemaal op de hoogte van de gezinssituatie van mensen waar ik nog nooit van had gehoord haha

15 likes

tenor (4)

(hhaah ben dit nu ff aan het kijken maar dit is echt tooooo fucking real in mn nieuwe stageklas.)

22 likes

Ik ben totaal niet voor het Amerikaans justitieel systeem, maar hier ben ik toch heel blij mee.

24 likes

Wanneer krijgen we een foto te zien van die vermeende minnaresse van meneer Borsato?

Nooit mag ik hopen.

6 likes
12 likes

Tom Hanks en zijn vrouw zijn besmet met het Coronavirus. Ja en nog duizenden anderen maar dit is het Boulevard topic, dus vandaar😋

Die post van Gers Pardoel op insta, dat we ff lekker moeten knuffelen tegen corona

2 likes

Koekoek! Wat heeft die gebruikt?

1 like

Aaah boehoe. Die sul had toch 40 huizen gekocht? Verkopen maar weer

67 likes

Ho ho, Ali B heeft heel veel mensen voor hem werken hè. Niet alleen de artiesten maar ook visagie, kappers, stylisten, managers, chauffeurs, weet ik het. Dat zijn monden om te voeden terwijl er nu geen inkomsten zijn.

5 likes

Ja, dan moet hij het met 20 huizen minder doen. Zullen geen huisjes van 150k zijn

Snap natuurlijk wel de gevolgen, maar bij zo iemand met zo’n groot persoonlijk vermogen blijf ik een beetje sceptisch

4 likes

Ik verbaas me er echt over hoeveel bedrijven er zo snel in financiële problemen komen. Hebben ze dan echt geen buffer achter de hand? :face_with_hand_over_mouth:

5 likes

Haha ja ij heb het even opgezocht, maar wtf!??

3 likes