(hhaah ben dit nu ff aan het kijken maar dit is echt tooooo fucking real in mn nieuwe stageklas.)
Ik ben totaal niet voor het Amerikaans justitieel systeem, maar hier ben ik toch heel blij mee.
Wanneer krijgen we een foto te zien van die vermeende minnaresse van meneer Borsato?
Nooit mag ik hopen.
Tom Hanks en zijn vrouw zijn besmet met het Coronavirus. Ja en nog duizenden anderen maar dit is het Boulevard topic, dus vandaar😋
Die post van Gers Pardoel op insta, dat we ff lekker moeten knuffelen tegen corona
Koekoek! Wat heeft die gebruikt?
Aaah boehoe. Die sul had toch 40 huizen gekocht? Verkopen maar weer
Ho ho, Ali B heeft heel veel mensen voor hem werken hè. Niet alleen de artiesten maar ook visagie, kappers, stylisten, managers, chauffeurs, weet ik het. Dat zijn monden om te voeden terwijl er nu geen inkomsten zijn.
Ja, dan moet hij het met 20 huizen minder doen. Zullen geen huisjes van 150k zijn
Snap natuurlijk wel de gevolgen, maar bij zo iemand met zo’n groot persoonlijk vermogen blijf ik een beetje sceptisch
Ik verbaas me er echt over hoeveel bedrijven er zo snel in financiële problemen komen. Hebben ze dan echt geen buffer achter de hand?
ja en dat mensen dan zeggen wtf, en dat hij dan zegt ‘volg je intuitie’ ???
Je hebt totaal geen inkomsten meer, maar wel nog personeel wat betaald moet worden. En dan heb ik het nog niet eens over alle annuleringskosten, mensen willen hun geld terug van concerten die niet door gaan etc. Maar ondertussen moet je als bedrijf zijnde waarschijnlijk wel de concertzalen etc betalen. Of die heb je zelfs al betaald.
Meeste bedrijven hebben wel een buffer om het even vol te houden, maar niemand weet hoe lang het gaat duren. En of je de gemiste omzet later dit jaar nog weer terug kan verdienen.
(werk zelf in de reisbranche, zelfde verhaal. En we hebben het echt zwaar nu)
Ik denk dat jij je niet realiseert hoe hard de klappen zijn voor sommige sectoren en bedrijven.
Wat denk je van kleine (familie) bedrijven? Die kunnen echt niet 2 weken zonder omzet, terwijl de kosten (hierboven genoemd) wel betaald moeten worden. Dat is echt een gigantisch probleem en heeft niks met buffer te maken
Is die reactie van Roxeanne nou verwijderd? Zie hem niet meer