Ik zie hem nog wel
Door dit topic word ik nog eens fan van haar
Er zijn bij mij 50+ evenementen afgezegd tot 1 april. 50x baromzet die we mislopen. Artiesten zijn al betaald, techniek en productie is al geregeld, personeel was ingeroosterd en moet voor een deel betaald worden. Dat gaat je echt niet in de koude kleren zitten als bedrijf.
De wereld heeft inderdaad liefde nodig maar nu vooral op afstand. Zou hij dit allemaal expres zeggen? Echt waar zit je hoofd dan
In het geval van Gers is het dubbel erg want blijkbaar gaat hij dan zijn mening geven over zaken waar hij geen verstand van heeft
Hij moest zeker ff op vakantie ouwe
Naar Dubai zie ik…
Wat een oelewapper. Ik hoop dan bijna dat hij het krijgt. Gewoon licht en zonder al teveel last maar genoeg zodat iedereen ziet wat voor idioot het is.
Was zijn insta post de aanleiding?
Die man is 38?! Ik heb geloof ik echt alleen meegekregen dat je bij hem acherop de fiets kan springen, ik dacht echt dat hij 25 was of zo haha
Ach als hij uiteindelijk weer naar Bridget gaat, kan haar naam horizontaal bij de I.
Hahaha inderdaad!
Love scrabble
Biecht: ik vind Gers heel aantrekkelijk en zijn accent mega sexy. Ik kijk ook The Voice Kids Vlaanderen o.a. vanwege hem.
Ik vond Lil kleine al een afschuwelijk rotventje maar nu des te meer.
Ik denk echt dat die jongen zwakbegaafd is
Intens wel
Mag hopen dat ze preventief in quarantaine worden geplaatst bij terugkomst.