FF Boulevard #3

Wat een verschrikkelijk wijf, dat stemmetje alleen al.

waddup met Chrissie haar gezicht?

Waddup met dat ze semisensueel in een gedrapeerde handdoek op een piano zit?

4 likes

Ze had een poll onder haar volgers wat ze zou aandoen en dit kwam eruit. Kan haar wel waarderen, lekker gek.

10 likes

Zij gebruikt zoveel fillers in haar wangen. Zo zonde, maar het is haar lichaam

Kan ook zijn dat ze voor een derde kind gaan, ze doen dat met ivf.

Ze hadden toch maar 2 embryo’s toen? Ze kunnen volgens mij niet meer kinderen krijgen

Oh dit verklaart een hoop, want ik keek vanochtend ook al vol verwondering naar die handdoek.

En @Cookie05 haar gezicht is inderdaad sterk veranderd. Het viel mij ook al op. Jammer, ze is al mooi van zichzelf.

Ik dacht dat het door haar zwangerschappen kwam? Hormonen en wat zwangerschapskilo’s kunnen je gezichtsvorm ook erg veranderen. Of heeft ze toegegeven fillers/botox te gebruiken?

Ik vind Chrissy het type die het juist zou toegeven. Ze zegt ook dat ze een borstvergroting heeft gedaan.

Nieuwe poging kan toch?
Eerste ronde met embryo’s is dan op en dan kan er een nieuwe ivf ronde.

1 like

Ooh ok. Toen leek het net alsof ze echt maar twee konden krijgen. Vandaar dat ik dat dacht

Wauw ze klinkt echt niet snugger

Aiiii Trijntje maakt ook een blunder op insta “ik klonk als een transgender”

Nikkie was not amsued, en terecht ook.

11 likes

Kon het niet terug vinden. Maar in de reactief doet ze gewoon een copy paste?( schrijf je dat zo ) niet eens de moeite om een naam weg te halen. Jezus wat slecht

1 like

30 likes

Netjes dat Trijntje haar fout direct toegeeft (al vermoed ik dat Nikkie’s bereik ook wel meespeelt) en ook wel netjes van Nikkie dat ze die excuses ook post, had ze niet eens hoeven doen, maar is wel sympathiek

37 likes

Toevallig zag ik net dit voorbij komen op insta :

2 likes

Moest wel lachen om deze combinatie foto’s. Net deze emojis
:new_moon_with_face: :full_moon_with_face:

32 likes

En ze zagen er allemaal mooier uit voor de ingrepen.

7 likes