FF Boulevard #3

Bijna iedere beroemde vrouw heeft sws haar neus gedaan. Zo zonde

Ik zou ook m’n neus laten doen als ik geld had :woman_shrugging:t3:

6 likes

Vind het echt misselijk hoe de media haar al jaren gebruikt voor een sensatie verhaal. Aan de andere kant is t wel duidelijk dat er mentaal een hoop gaande is bij haar maar dit vind ik gewoon een vies verhaal.

6 likes

Ik zat laatst de reallifesoap van Kristin Cavallari (van the Hills) te kijken, en bedacht me toen hoe verfrissend ik het vind dat zij er nog gewoon heel natuurlijk uit ziet. In ieder geval in haar gezicht. Als ze al iets heeft laten doen is het heel subtiel, ik zie het niet iig.

27 likes

Love her, zij ziet er echt altijd goed uit en inderdaad gelukkig niet plastic fantastic.

wow ja, dat is echt chiller om naar te kijken ook. En ze is ook gewoon mooi. Net zoals bijna al die anderen voorheen.

1 like

Iemand dit gelezen? Weer typisch iets voor haar.

5 likes

Ja iets van Botox in haar voorhoofd misschien, dat geloof ik nog wel. Maar hoe dan ook, ik vind haar echt zo mooi!

Net als Lauren Conrad inderdaad @Kiss-the-Girl , vind haar ook zo knap

Wat heerlijk dat dit nu ineens uitkomt, even lezen en genieten

3 likes

Ik snap er geen bal van

1 like

Maar die clip is nog niet zo oud toch? Ben wel benieuwd* hoe kim k hierin staat want volgens mij heeft zij dat telefoongesprek geplaatst.

*benieuwd, benieuwd is een groot woord, maarja zit thuis Corona enzo, dus je moet wat :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Taylor Swift is professioneel slachtoffer. Kanye is niet zuiver, zoveel is wel duidelijk, maar Taylor heeft er echt een handje van om overal een verhaallijn te creëren waarin zijn de gedupeerde is. Ik heb die Netflix-docu gekeken, daar kwam dit ook heel erg terug.

13 likes

Die vrouw is de definitie van fake.

2 likes

Laat maar weer zien hoe ver mensen gaan voor vermaak in coronatijd.

OMG nogal ongepast van Doutzen

ze had ook al een post over hoge Vibraties en dat we met liefde en humor dit kunnen overwinnen…

Zal wel een mindset zijn.

2 likes

Op snapchat zie ik dat babymomma van Ronnie Flex (Dj Wef) in een kroeg/bar aan het dansen is en ze zingt lachend ‘coronavirus’ ‘coronavirus’. Ik zie maar 1 andere persoon, maar de setting is wel duidelijk. Het is dat ik niet kan reageren via snapchat, maar anders had ik er sowieso iets van gezegd. Hoe schaamteloos ben je? De halve wereld ligt plat, mensen in de zorg werken zich kapot en eentje doet even stoer met hoe niet serieus ze het wel niet neemt. Dit soort mensen zouden als laatst geholpen moeten worden bij infectie joh.

24 likes

Doutzen heeft dit bericht al verwijderd. En op haar insta stories zegt ze dat het niet haar bedoeling was om mensen pijn te doen maar zegt ze zelf dat zei iets negatieve zoals het cronavirus omkeerd in haar mindset als iets positiefs .

Zoals ik het zie is het juist een positief initiatief om ‘thuis’ te feesten. Zoals meer grotere feesten dat nu doen.