FF Boulevard #4 (Deel 1)

:woman_facepalming::woman_facepalming::woman_facepalming:

1 like

Op de fiets naar werk zat ik hier nog even door te denken. Ik denk dat het wel belangrijk is om in algemene zin daarover te praten. In dat opzicht verwoordt @Oenkie volgens mij ook wat ik bedoel. In individuele situaties ben ik het met je eens dat het niet helpend en zelfs tactloos is om te benadrukken dat het ‘echt een levend wezentje is’. Die laatste zin van jouw reactie vat dat eigenlijk mooi samen.

2 likes

Hoe komt Estelle aan 6.000 euro per maand voor de huur. Wat doet zij eigenlijk voor werk?

16 likes

Wow, 2012 is toch echt langer geleden dan ik dacht :sweat_smile:

5 likes

Ik vind het zonde wat ze met haar gezicht heeft laten doen, maar ik vind Jaimie wel een heel stoer mens, die volgens mij heel sterk in d’r schoenen staat.

Ook in dit filmpje, bij minuut 12:30 mag ze schaamteloze zelfpromotie doen, maar zegt ze juist dat iedereen lief voor elkaar moet zijn: https://www.youtube.com/watch?v=k9naTa44PFw&ab_channel=MTVNederland

2 likes

Alimentatie- en erfenistrekken waarschijnlijk

2 likes

hahaha niet toch, ze heeft al meer dan een ton betalingsachterstand :stuck_out_tongue:

1 like

Oh ik bedoelde het vooral qua kleding die ze aangeboden krijgt. Als je kijkt naar dat filmpje op 1:38 is dat iets waar je tegenwoordig echt niet meer in zou lopen. Voor mijn gevoel is 2012 twee jaar geleden, maar als je zo’n filmpje ziet, is het duidelijk langer geleden. Over haar botox/fillers/whatever heb ik geen mening.

2 likes

De speld haakt er leuk op in:

125 likes

Eigenlijk slaat dit de spijker op zn kop. Ze heeft allemaal vragen die je heel makkelijk kunt opzoeken.

8 likes

Ze hadden gister per ongeluk Kim Kötter afgebeeld bij dit bericht :joy: oops wrong Kim

33 likes

Ik kon al niks hierover terugvinden (in relatie tot Kim Kotter).

Klopt helemaal. Om de een of andere reden vinden ze de nieuwsbronnen waar dit staat dan weer niet betrouwbaar of objectief.

1 like

Je kan sowieso nooit winnen van dit volk. Als je geen bron aanlevert hebben ze gelijk want “zie je wel, staat nergens.” Als je wel een bron aanlevert is het fake nieuws of mainstream media. :woman_shrugging:t2:

5 likes

Haha oeps! Terwijl zij juist pro-vaccinatie is geloof ik. Want laatst had ze nog iets op insta over dat mensen niet in de DM moesten zeuren dat bepaalde dingen door het vaccineren zouden komen. Bijv dat haar beide kinderen KNO-problemen hebben en de baby een soort stollings-ziekte oid. Dat het iets is wat in de familie voorkomt en ze die mensen per direct zou blokkeren. Goed dat ze zich daar zo over uitspreekt vind ik. Lekker duidelijk. Hoppa

5 likes

Jaa, zij heeft ook opgeroepen om je echt aan de maatregelen te houden etc. Eindelijk iemand met bereik die wel het juiste doet :eyes:

2 likes

Ben je dan heel stoer/zelfverzekerd? Het is wel een kreet die Koen K en andere vrienden (zeker doordat ze zoveel kritiek krijgen) vaker roepen “wees lief voor elkaar”

Is dat echt zo, krijgen zij en Kleine een real life soap?

Jeetje deze man krijgt ook veel voor zijn kiezen.

3 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at FF Boulevard #4 (Deel 2).