FF Boulevard #4 (Deel 1)

Haha daar kijk ik nu ook naar. Vind dat het iets teveel uitgesmeerd wordt.

Hahaha check d’r dans

1 like

Terug met een lijnvlucht.

Wim Lex heeft gewoon keihard de discussie verloren met z’n twee puberdochters en die hebben gewoon, zoals pubers dat doen, afgedwongen dat ze nog een weekend mochten blijven. Dit vind ik dan voor het eerst grappig aan het hele verhaal haha

126 likes

Ohh dus gewoon met Transavia en dan moeten ze ook 6 euro betalen voor een papieren beker koffie aan boord? :open_mouth:

2 likes

Het klopt ook niet wat ik zeg, want die vrouw bij Boulevard kwam er nog op terug. Volgens mij hebben ze gewoon een extra dagje gechilled.

1 like

Tieners blijven tieners. :smirk:

3 likes

Ja echt, ik geloof er geen fuck van dat ze met een lijnvlucht zijn gegaan of dat de tickets op waren. Serieus wie bedenkt dit en vindt het een goed en geloofwaardig verhaal???

7 likes

Ik heb niet eens zo’n probleem met het feit dat ze gebleven zijn, ik vind dat de ouders de verkeerde keuze hadden gemaakt door uberhaupt te gaan. Maar dat dit verhaal zo verteld wordt, hoe dom denk je dat mensen zijn?

4 likes

De republiek komt zo steeds dichterbij :clap:t2:

11 likes

Ik hou wel van ons koningshuis en volgens mij is het een heel leuk gezin maar ik vind ook dat dit helemaal niet kan.
Ik denk ook echt dat Rutte tegen Willem heeft gezegd dat het geen goed idee is om nu op vakantie te gaan. Blijkbaar is de vakantie van de oranjes heilig en is Willem ontzettend eigenwijs als het hierover gaat. Zo jammer dat ze niet wat meer feeling hebben. Ze gooien hun eigen ruiten in. Dat de meiden langer zijn gebleven vind ik niet echt iets van

13 likes

Waarom twijfelt iedereen aan dat lijnvlucht verhaal? Dat is gewoon letterlijk feit?

https://www.google.com/amp/s/www.upinthesky.nl/2020/10/18/de-koninklijke-familie-met-lijnvlucht-weer-naar-huis/amp/

Ik geloof er ook weinig van dat die vlucht vol zat. En ze hadden dan toch een dag later kunnen gaan? En op z’n minst dit meteen moeten communiceren. Nu komt het heel ongeloofwaardig over.
Gingen ze trouwens niet met een lijnvlucht omdat vliegen met het regeringsvliegtuig betekent dat het volk ervoor betaalt? En nu betalen ze het zelf? Maarja wij betalen hun salaris ook natuurlijk haha :joy::joy:

3 likes

Neeee. Het regeringstoestel was nog niet eens terug in NL toen wil en max besloten terug te gaan.

Ja echt zwaar medelijden met Rutte, alsnog de pandemie nog niet genoeg is.

Maandag zag ik in zo’n krantenstand ook ALLEEN maar Rutte zijn naam op alle voorpagina’s. Joh focus even op de Willem en Maxima anders? Alsof Rutte 2 kleuters niet onder controle heeft gekregen.

40 likes

Koning is onschendbaar en Rutte politiek verantwoordelijk, dus daar gedragen de verschillende kranten zich naar. Helaas.

9 likes

Sorry hoor, moet toch stiekem wel een beetje lachen. Die opgezette trieste blik van Maxima en Willy die zn tekst mooi op leest. Ik wacht op de LuckyTv :face_with_hand_over_mouth: :sweat_smile:

51 likes

Als hij zoiets voorleest wel ja. Normaal gesproken valt het volgens mij wel mee

Ik kan hier nog zo boos van worden. Dit heb je echt gedaan? Half Nederland ligt op z’n gat en jij gaat lekker vakantie vieren met het privĂ© vliegtuig in je villa in Griekenland? Really?

5 likes

haha ja maxima kijkt echt alsof er net iemand is overleden

Ik zie trouwens ook al helemaal voor me hoe dit is gegaan. Ze hadden prima gewoon een verklaring kunnen schrijven, maar ze hebben sowieso voor dit filmpje gekozen om BeTroKkEN te zijn en VeRtrOuwen terug te winnen

30 likes