FF Boulevard #4 (Deel 1)

Die like was puur vanwege je gebruikersnaam :joy:

1 like

Beste Willie,

De volgende keer wil ik ook wel de tekst voor jullie schrijven.

groetjes,
Helvegen

2 likes

Ja, inderdaad. In de zomer gingen veel mensen op vakantie op veilige plekken in Europa. Prima. Heeft Willy natuurlijk ook gedaan (en toen geen 1,5 meters afstand gehouden). Maar nu?!

1 like

ik denk dat hij uberhaupt nooit stond te springen om zijn moeder op te volgen en nu denkt ā€œzie, dit is precies waarom ik dit niet wildeā€.

5 likes

Chris Pratt was de minst ā€œgeliketeā€ Chris op Twitter. Oa vanwege lidmaatschap bij Hillsong en dat ie Biden niet openlijk endorst
en nu is half Hollywood boos
Waaronder mijn lievelings (Mark Ruffalo)

Kim over de naam van haar zoontje:

En zijn tweede naam, Baby?
'Daar zijn we door B.I.G opgekomen: Brooklyn, baby . En deze naam is ook onderdeel van een heel plan dat we geschreven hebben en willen uitvoeren in de toekomst. Daarover kan ik nu nog niet teveel vertellen, maar er is uitvoerig nagedacht over deze naam.

afbeelding

41 likes

Wow dat kind is onderdeel van een heel plan

56 likes

I’m not a regular prime minister. I’m a cool prime minister!

46 likes

Oh even speculeren, mijns inziens kan dit twee kanten opgaan:

• Een (kinder)kledinglijn of iets dergelijks
  • Een of andere stichting voor kansarme kinderen uit wijken als Brooklyn (al is Brooklyn tegenwoordig voornamelijk hip en duur toch? Dus weet niet in hoeverre dit nog opgaat eigenlijk)
5 likes

Of: ze willen met de baby naar Brooklyn.

25 likes

Tja, ieder z’n ding

14 likes

Gaat het over Psalm of SAINT? Haar interview met Letterman staat al op Netflix?

1 like

Het gaat over Kim Feenstra.

22 likes

Ik zou het echt als kind verschrikkelijk hebben gevonden als mijn ouders mij uitvoering veel foto’s zouden posten op de Gram of een naam zouden hebben uitgekozen om er vervolgens wat mee te doen voor $$$. ā€œWe noemen onze dochter ā€˜Helvegen Valkyrie Valhalla’ en hebben deze naam al geregistreerd bij de KVK. Houd onze Instagram in de gaten want begin december zullen wij ons geheime project lanceren.ā€ Enkele weken later: ā€œHelvegenĀ® Talkpoeder die gemaakt is van etherische oliĆ«n en heilig water uit Lourdes. Ook te koop in de campingwinkel van Bakkum.ā€

57 likes

Hahhahaha ik dacht Kim Kardashian :joy:

8 likes

Ja huh ik vond dat ook zo’n vreemd einde, ik zette de video op en ging ff ondertussen wat doen. Toen stopte die video en dacht ik, oh volgens mij is er wat mis gegaan met het afspelen. Maar dat was dus gewoon het einde.

1 like

ā€œIt’s not a phase mom boss, it’s who I really am.ā€

Wat dat betreft zijn ze net De Huismuts.

1 like

Ik wil dan wel graag een deel van de winst als dat de volledige naam gaat zijnšŸ˜Ž.

1 like

De band?