FF Boulevard #4 (Deel 1)

Slotzin:

“We zijn betrokken… maar niet onfeilbaar”
Beetje vaag einde

4 likes

Wtf zijn al die reacties van ‘het is je vergeven’ en ‘nou ik snap wel dat je op vakantie was hoor Willem! wij nemen je niks kwalijk!!!’ :joy:

5 likes

Ik moet zo lachen om Máxima’s hoofd :joy:.

Wel zonde, hun pr machine liep zo goed dit voorjaar. Ik ben benieuwd hoeveel schade dit oplevert.

10 likes

“Ik doe niet meer mee”

31 likes

Ik heb er nog even over nagedacht. Als dit nu gebeurd was voor de 2e “lockdown” dan had ik er geen/veel minder moeite mee gehad. Ik bedoel half NL gaat op vakantie, dus waarom hun niet.

Wat mij echt verkeerd valt is de timing i.c.m. de 2e lockdown.

18 likes

Ja dit ja. Maar voor mij komt het heel gespeeld over. Was beter geweest als het iig zou lijken op een meer persoonlijk/spontaan filmpje. Dit is zo overduidelijk voor hun geschreven (wordt sws wel gedaan, I know) ipv dat het ook maar een beetje lijkt op dat het zelf verzonnen is

Doet me ook echt denken aan zo’n kerstboodschap van hem oid. Zo gemaakt. Maakt het voor mij niet per se beter ofzo :see_no_evil:

5 likes

Ik zie alleen maar positieve reacties onder de video. Zou dat zijn omdat hij er pas net opstaat? Of worden negatieve reacties verwijderd? Dat zou dan toch wel een soort van censuur zijn

Je had het goed voorspeld! haha

de dag die wist dat je zou komen

6 likes

Moest even googlen naar de precieze definitie van onfeilbaar. Het is zooo statig, waarom niet gewoon sorry, het was stom, niet goed over nagedacht en zal niet weer gebeuren (snap wel waarom maar dit komt toch niet over op deze manier joh). En het hoofd van Maxima ja hahaha pff

5 likes

Misschien reageert alleen een bepaalde doelgroep? Kan ook best censuur zijn hoor er zal sowieso wel gemonitord worden.
Ik had het over de koning zijn vakantie met mijn ouders (60+) en die bagatelliseerden de ophef eromheen nogal. Zij zijn blijkbaar nogal koningsgezind, had ik niet verwacht. Snapte ik ook niet helemaal want dit is gewoon echt een domme inschattingsfout van ze. Kan moeilijk begrijpen dat mensen het proberen goed te praten. De koning is een mens geen heilige

2 likes

Ik ook! Ik vind haar er dan altijd een beetje uitzien alsof ze haar lach inhoudt :see_no_evil:

5 likes

Het doet me echt terugdenken aan de tijd dat ik me regelmatig bij de conrector moest melden en sorry moest zeggen omdat ik weer eens een uur gemist had

10 likes

Ja nu lijkt het alsof dat (al dan niet) onfeilbaar zijn iets te maken heeft met betrokken zijn. Ik vind het een beetje klinken als ‘we zijn betrokken, maar willen ook weleens een keer wat leuks doen hoor’

2 likes

Die like was puur vanwege je gebruikersnaam :joy:

1 like

Beste Willie,

De volgende keer wil ik ook wel de tekst voor jullie schrijven.

groetjes,
Helvegen

2 likes

Ja, inderdaad. In de zomer gingen veel mensen op vakantie op veilige plekken in Europa. Prima. Heeft Willy natuurlijk ook gedaan (en toen geen 1,5 meters afstand gehouden). Maar nu?!

1 like

ik denk dat hij uberhaupt nooit stond te springen om zijn moeder op te volgen en nu denkt “zie, dit is precies waarom ik dit niet wilde”.

5 likes

Chris Pratt was de minst “gelikete” Chris op Twitter. Oa vanwege lidmaatschap bij Hillsong en dat ie Biden niet openlijk endorst
en nu is half Hollywood boos
Waaronder mijn lievelings (Mark Ruffalo)

Kim over de naam van haar zoontje:

En zijn tweede naam, Baby?
'Daar zijn we door B.I.G opgekomen: Brooklyn, baby . En deze naam is ook onderdeel van een heel plan dat we geschreven hebben en willen uitvoeren in de toekomst. Daarover kan ik nu nog niet teveel vertellen, maar er is uitvoerig nagedacht over deze naam.

afbeelding

41 likes