In deze tijd van bijzondere namen heb ik echt even getwijfeld of hij nou Frenkie heet, of Leve Frenkie.
Ik twijfel eigenlijk nog steeds 
In deze tijd van bijzondere namen heb ik echt even getwijfeld of hij nou Frenkie heet, of Leve Frenkie.
Ik twijfel eigenlijk nog steeds 
hahahaha ja dat had prima gekund idd haha, maar denk toch alleen Frenkie door die 2e foto 
Hahahaha ja!
Aan haar stories (en dan het dekentje met naam) te zien Frenkie
Ik ken dit programma niet echt, hoe wordt er bepaald wanneer iemand wordt ontmaskerd? Is dat als 3/4 van de jury het goed heeft geraden ofzo?
Nee, aan het einde van de aflevering mag het publiek stemmen, en degene die de minste stemmen krijgt, wordt ontmaskerd!
De juryleden geven daarvoor aan wie ze denken dat het is, en als ze het goed raden krijgen ze een punt
Haha daar kijk ik nu ook naar. Vind dat het iets teveel uitgesmeerd wordt.
Hahaha check d’r dans
Terug met een lijnvlucht.
Wim Lex heeft gewoon keihard de discussie verloren met z’n twee puberdochters en die hebben gewoon, zoals pubers dat doen, afgedwongen dat ze nog een weekend mochten blijven. Dit vind ik dan voor het eerst grappig aan het hele verhaal haha
Ohh dus gewoon met Transavia en dan moeten ze ook 6 euro betalen voor een papieren beker koffie aan boord? 
Het klopt ook niet wat ik zeg, want die vrouw bij Boulevard kwam er nog op terug. Volgens mij hebben ze gewoon een extra dagje gechilled.
Tieners blijven tieners. 
Ja echt, ik geloof er geen fuck van dat ze met een lijnvlucht zijn gegaan of dat de tickets op waren. Serieus wie bedenkt dit en vindt het een goed en geloofwaardig verhaal???
Ik heb niet eens zo’n probleem met het feit dat ze gebleven zijn, ik vind dat de ouders de verkeerde keuze hadden gemaakt door uberhaupt te gaan. Maar dat dit verhaal zo verteld wordt, hoe dom denk je dat mensen zijn?
De republiek komt zo steeds dichterbij 
Ik hou wel van ons koningshuis en volgens mij is het een heel leuk gezin maar ik vind ook dat dit helemaal niet kan.
Ik denk ook echt dat Rutte tegen Willem heeft gezegd dat het geen goed idee is om nu op vakantie te gaan. Blijkbaar is de vakantie van de oranjes heilig en is Willem ontzettend eigenwijs als het hierover gaat. Zo jammer dat ze niet wat meer feeling hebben. Ze gooien hun eigen ruiten in. Dat de meiden langer zijn gebleven vind ik niet echt iets van
Waarom twijfelt iedereen aan dat lijnvlucht verhaal? Dat is gewoon letterlijk feit?
Ik geloof er ook weinig van dat die vlucht vol zat. En ze hadden dan toch een dag later kunnen gaan? En op z’n minst dit meteen moeten communiceren. Nu komt het heel ongeloofwaardig over.
Gingen ze trouwens niet met een lijnvlucht omdat vliegen met het regeringsvliegtuig betekent dat het volk ervoor betaalt? En nu betalen ze het zelf? Maarja wij betalen hun salaris ook natuurlijk haha 

Neeee. Het regeringstoestel was nog niet eens terug in NL toen wil en max besloten terug te gaan.