FF Boulevard #4 (Deel 1)

Karen had het echt vanaf moment 1 al door en werd ook lichtelijk emotioneel tijdens de optredens. Kathleen vertelde dat er geen vluchten waren naar België en zij uiteindelijk 20 uur met een speciale vlucht is kunnen gaan om na 20 seconden ontdekt te worden.

5 likes

Hier is haar eerste optreden; https://www.youtube.com/watch?v=L9BbtsZXVXc&ab_channel=VTM op 25 seconden weet ze het al.

Hier is de ontmaskering; https://www.youtube.com/watch?v=NZdeHFTwg0I&t=167s&ab_channel=VTM

18 likes

Hahaha oké wat vrij logisch is toch :joy: dat ze zo snel ontdekt werd?

Ja, ze heeft natuurlijk ook echt wel een vrij herkenbare stem, maar alsnog heel leuk om hen weer samen te zien.

Opnames waren eind juni/juli. Dus na de ‘eerste golf’.

1 like

Ik weet niet of het in België hetzelfde is als in Nederland maar hier wordt iedereen getest voor iedere opname

1 like

België had toch ook die gekke bubbels waarin je geen afstand hoefde te houden van elkaar?

2 likes

Waarom huil ik?!

2 likes

The bearer of babynieuws dit weekend…Jet van Nieuwkerk is ook bevallen!

12 likes

Wat een leuke naam!
Ze ziet er overigens prachtig uit.

4 likes

Wow zij is dus jonger dan dat ik ben, ze is 31? Ik dacht dat zij bijna 40 was :woman_shrugging:

23 likes

Ik was niet eens fan van K3 maar ik moest toch een beetje huilen.
Heb even doorgeklikt en zag dat Sam Bettens ook had meegedaan, wat heeft hij toch een mooie stem. Dat was even een blast from the past.

4 likes

Heeft die baby nou half blond en half bruin haar?

1 like

Dat is denk ik lichtinval. Baby haar is vrij dun waardoor het snel in licht van kleur veranderd.

1 like

In deze tijd van bijzondere namen heb ik echt even getwijfeld of hij nou Frenkie heet, of Leve Frenkie.

Ik twijfel eigenlijk nog steeds :joy:

24 likes

hahahaha ja dat had prima gekund idd haha, maar denk toch alleen Frenkie door die 2e foto :rofl:

Hahahaha ja!

Aan haar stories (en dan het dekentje met naam) te zien Frenkie

Ik ken dit programma niet echt, hoe wordt er bepaald wanneer iemand wordt ontmaskerd? Is dat als 3/4 van de jury het goed heeft geraden ofzo?

Nee, aan het einde van de aflevering mag het publiek stemmen, en degene die de minste stemmen krijgt, wordt ontmaskerd!

De juryleden geven daarvoor aan wie ze denken dat het is, en als ze het goed raden krijgen ze een punt

1 like