FF Boulevard #4 (Deel 1)

Wow dat kind is onderdeel van een heel plan

56 likes

I’m not a regular prime minister. I’m a cool prime minister!

46 likes

Oh even speculeren, mijns inziens kan dit twee kanten opgaan:

• Een (kinder)kledinglijn of iets dergelijks
  • Een of andere stichting voor kansarme kinderen uit wijken als Brooklyn (al is Brooklyn tegenwoordig voornamelijk hip en duur toch? Dus weet niet in hoeverre dit nog opgaat eigenlijk)
5 likes

Of: ze willen met de baby naar Brooklyn.

25 likes

Tja, ieder z’n ding

14 likes

Gaat het over Psalm of SAINT? Haar interview met Letterman staat al op Netflix?

1 like

Het gaat over Kim Feenstra.

22 likes

Ik zou het echt als kind verschrikkelijk hebben gevonden als mijn ouders mij uitvoering veel foto’s zouden posten op de Gram of een naam zouden hebben uitgekozen om er vervolgens wat mee te doen voor $$$. ā€œWe noemen onze dochter ā€˜Helvegen Valkyrie Valhalla’ en hebben deze naam al geregistreerd bij de KVK. Houd onze Instagram in de gaten want begin december zullen wij ons geheime project lanceren.ā€ Enkele weken later: ā€œHelvegenĀ® Talkpoeder die gemaakt is van etherische oliĆ«n en heilig water uit Lourdes. Ook te koop in de campingwinkel van Bakkum.ā€

57 likes

Hahhahaha ik dacht Kim Kardashian :joy:

8 likes

Ja huh ik vond dat ook zo’n vreemd einde, ik zette de video op en ging ff ondertussen wat doen. Toen stopte die video en dacht ik, oh volgens mij is er wat mis gegaan met het afspelen. Maar dat was dus gewoon het einde.

1 like

ā€œIt’s not a phase mom boss, it’s who I really am.ā€

Wat dat betreft zijn ze net De Huismuts.

1 like

Ik wil dan wel graag een deel van de winst als dat de volledige naam gaat zijnšŸ˜Ž.

1 like

De band?

https://www.telegraaf.nl/c/2046626092/ lang Frans zijn youtube kanaal is verwijderd

6 likes

Sorry daar is geen budget voor, maar je ontvangt wel gratis publiciteit dankzij mij. #voordebrooklynbakker

3 likes

Ik ben daarna ook het filmpje met de geschreven tekst gaan opzoeken omdat ik dit niet snapte!

ā€œā€¦ onfeilbaar.ā€ Black screen . Ok

2 likes

Oh dat is ook prima. Weer een week droog brood eten maar alles voor de exposureā¤ļø. Je bent te goed voor deze wereld.

Ik vind dit zo’n onzin van zijn collega’s/familie. Hij is de minst favoriete Chris omdat hij lid is van een anti-LGBTQIA+ kerk is, die ook nog ā€˜conversietherapie’ steunt. Dit lijkt me een gevalletje actie --> consequentie.

Het is niet alsof hij zijn baan, geld, huis, verliest. Hij is de minst populaire van 4 zeer populaire, rijke, cisgender witte heteromannen. Get over it.

Ik had liever dat zijn collega’s zich hadden uitgesproken toen Brie Larson allerlei shit over haar heen kreeg (en nog krijgt) omdat ze zei dat filmreviewers/journalisten voornamelijk wit en man zijn en dat dat anders moest. Of toen Tessa Thompson en Idris Elba allerlei racistische shit over zich heen kregen omdat ze als zwarte acteurs een traditioneel wit personage speelden.

32 likes

Is de band dan vernoemd naar de kerk? Ik vind hun muziek wel mooi maar met wat ik hierboven lees voelt het dubbel om ernaar te luisteren.