FF Boulevard #4 (Deel 1)

Volgens wiki is de band ontstaan uit een jeugdafdeling van de Hillsong kerk. Dus ja. Of ze dezelfde denkwijze hebben, geen idee.

1 like

Ja dit vond ik ook een rare!

Het was in 1e instantie niet eens zo serieus bedoeld denk ik.
En ja, er zullen mensen zijn die hem of zijn keuzes minder leuk vinden. Tuurlijk staat het zijn vrienden vrij hierop te reageren maar zijn vrouw ook die over ā€œbullyingā€ begon, hoe dan

Pfff, oke, bijzonder. De muziek is echt wel mooi vind ik, en ik ben niet eens gelovig. Ik luister ook niet echt naar de tekst dus, misschien moet ik dat eens gaan doen. :sweat_smile:

Het is ook censuur?

ja heb je ook gelijk in, zn muziek is wel jammer

kamervragen is mn favo

1 like

Maar waarom is het überhaupt nodig om op Twitter/Instagram vier random mensen met dezelfde naam bij elkaar te zetten en daar een populariteitswedstrijd van te maken? Dat is toch gewoon pestgedrag, los van wat voor kritiek je op iemand hebt?
ā€œJa hier in 4 VWO hebben we 4 Anne’s, stem allemaal even wie jullie het stomst vinden, die mag niet meer mee naar het indrinken voor het hockeyfeestā€

22 likes

Ik zit vooral m’n hoofd te breken welke 3 andere hollywoodacteurs ook chris heten??

pine
hemsworth
evans

3 likes

Hmm getting old. Geen idee wie chris pine of chris evans is. :older_woman:t2:

1 like

Ik ken ze alleen van naam maar niet van gezicht. :’)

1 like

Wat de bedoeling was van de degene die dit is gestart, weet ik niet. Je hebt toch vaker wel online lijstjes van welke film-versie is mooier, welke actieheld is beter of moet maar stoppen met acteer (hebben ze allen niet een rol gehad in Marvel films), welke dit of dat.

Redelijk onschuldig ingestoken. En tja vervolgens gaat het publiek los maar of dit bewust pesten was. Niet dat ik die backlash verdedig hoor

Laatst nog op twitter: welke vrouwelijke rapper is beter, nou daarna sprong niet half Holly voor deze dames in de bres

2 likes

@Twijfelaar en @SayMyName en @midheavenmoon , de band is niet meer heel erg verbonden met de kerk. Het is nu vooral een apart ā€˜merk’. Je hebt eigenlijk twee takken, Hillsong de kerk en Hillsong de muziek.

1 like

Halloooo hoe kan je de mooiste ogen ooit niet kennen? Chris Pine z’n ogen zijn magisch mooi :smiling_face_with_three_hearts:
En hij kan zingen! :astonished:

Mee eens!

2 likes

Ik zie het plaatje van je favoriete Chris niet :frowning:

Dit denk ik ook maar aan de andere kant snap ik niet waarom iedereen nu ineens medelijden heeft met Rutte. Verantwoordelijkheid voor de koning staat letterlijk in zijn functieomschrijving en hij wilde zelf minpres zijn. Het is super kut voor hem hoor en hij zal een zware week hebben, maar medelijden… nah.

6 likes

interessant

3 likes

Dus als ik gepest wordt, bijvoorbeeld op mijn werk, om zoiets als welke kleding ik draag, dan is dat geen pesten omdat ik zelf voor die kleding gekozen heb? En sinds wanneer is werk, inkomen en vrienden verliezen het criterium voor pesten?

6 likes

Eh, ik weet niet precies wat er is gebeurd en waar het over gaat, maar als hij zwart en arm en homoseksueel was geweest had je het wel pesten gevonden? Ook al was het gedrag precies hetzelfde?

2 likes

then don’t.

Ja, dan was het misschien anders geweest omdat de context bij die mensen gewoon anders is.
Jezus, waar gaat dit nu helemaal over, een of ander dom internet quizje waarbij die vent niet als populairste uit de test gekomen is. Nou boehoe, big deal

Trouwens, nog veel relevanter, ik zag dat Tony junior uit Utrecht kwam?? Ik vind hem echt een hele Haagse look hebben

8 likes

Bijzonder dat kenmerken van degene die gepest zou worden, doorslaggevend zijn voor de vraag of bepaald gedrag pesten is. Dat lijkt me enkel relevant voor het effect van het pesten, en nog is dat subjectief.

13 likes