Waar is Albert Verlinde als je hem nodig hebt.
Godver ik HAAT dit zo he.
Het is dus gewoon ok dat je bij iemand zonder toestemming in de nek gaat staan hijgen, al helemaal als die persoon meerderjarig is. Is toch gewoon grappig? Niks aan de hand joh.

Wat zijn we weer HEERLIJK progressief in Nederland zeg Jezus.
Valt me wel echt mee dat zij zich zo uitspreken op instagram, echt goed.
Iemand tijd en zin om Damn Honey! en Zeikschrift in te seinen? Ik niet namelijk, haha.
Dat stukje van âJohny heeft zân excuses aangebodenâ is ook echt puur uit een vorm van âangstâ voor backlash vermoed ik, ze beseffen zich blijkbaar dat een groot deel van degenen die dit nieuws lezen/horen automatisch âWat een ophef over niks, Johny is toch zoân lieve perfecte jongenâ zullen denken en dan zou die jongen ook nog t lef hebben om niet te benoemen dat er âexcuses zijn aangebodenâ .
Echt triest deze situatie, wordt er eigenlijk steeds bozer om.
Het is precies denk ik zoals hij t zelf ook zegt, pas toen hij t op tv zag, zag hij hoe idioot het werkelijk was. Als je daar staat te zingen en iemand komt in je nek hijgen denk je wel WTF maar ga je wel gewoon door met je ding en zie je niet wat er daadwerkelijk gaande is.

Direct ook het statement beginnen met dat âwaarom is er dan maanden geleden niet al wat over gezegd?â
Zulke bizarre situaties zijn vaak lastig te verwerken, zeker wanneer het iemand betreft met veel macht. Waarom kwamen al de slachtoffers van Harvey Weinstein pas jaren later naar buiten?
Wat een walgelijk lelijk statement van Talpa.
Edit: En er wĂĄs ook iemand die zich op dat moment uitsprak en zei âniet doenâ. Marlayne. Die vond het blijkbaar ook niet kunnen, anders had ze niet ingegrepen.
Oprechte vraag, zou je dit stukje willen uitleggen?
Klinkt logisch, ja. Wel walgelijk hoor
Dit wou ik ook aanhalen, waar slaat dat nu weer op? Het is al maanden oud dus dan is het niet meer erg???
Ja en alsof je van dit soort grapjes met hun kan uithalen constant, zijn wij heel goed in hier in NL. Weetje nog toen die Aziatische man in âIk hou van Hollandâ wekelijks tevoorschijn kwam om Nederlandse liedjes na te zingen? God wat was dat HI-LA-RISCH, pissen in je broek van t lachen. Een Amerikaan daar neerzetten is natuurlijk lang zo grappig niet, want daar hebben we hier geen âsambalâ grappen over etc.
En Linda maar gieren, âDANK U WEL HOOR MENEER CHOâŠTOT VOLGENDE WEEKâ alsof ze een kleuter uitzwaaide op t schoolplein.
Ja, dat hadden wij ook massaal fout geĂŻnterpreteerd! 
Van Dam. Van Dijk is Wendy, ha ha.
Wat lijken die Nederlanders ook op elkaar he:P 
Ushi was al schandalig, Dushi was echt next level.
Dat dat ooit is uitgezondenâŠ
Ja nu wel, maar toentertijd was er nog nog helemaal geen besef (of in ieder geval veel minder) dat zoiets niet kon. Ik heb als kind enorm moeten lachen, was een mega kijkcijfer hit, niemand stond er bij stil.
Nu denk ik ook echt van jemig dat zoiets toen konâŠzo kun je wel weer nog dieper de geschiedenis in duiken, ooit waren bepaalde dingen ânormaalâ en later kom je er achter dat zulke dingen helemaal niet normaal zijn of waren.
Fuck Wendy van Dijk
en dr poederneus
Met dr kind op dr arm.