FF Boulevard #4 (Deel 1)

Ja maar dat het in je functieomschrijving staat wil toch niet zeggen dat je het niet kut kan vinden? Bij mijn werk horen ook wel taken waar ik niet om sta te springen, maar er zijn gelukkig ook een heleboel taken die ik wel leuk vindt. Het is niet alsof het dragen van de ministeriële verantwoordelijkheid voor de koning een van zijn hoofdtaken is, meer iets dat ‘comes with the job’.

2 likes

Ja maar toen is ie dus ook al 6(!) weken op vakantie geweest. Dat laat het nog meer wringen vind ik, pas nog zo lang geweest en dan net terug en dan ondanks de omstandigheden sowieso, maar nu indd helemaal met de 2e golf het überhaupt in je hoofd halen om weer op vakantie te gaan. Dan heb je ze niet allemaal op een rijtje hoor :thinking: En dit toneelstukje hadden ze beter achterwege kunnen laten, maakt 't er niet veel beter op :sweat_smile:

2 likes

Ik ben het met je eens dat zo n polletje niet zo’n big deal is en dat we echt geen medelijden met Chris hoeven te hebben, maar ik vind jouw vergelijking alsnog niet kloppen.

Pesten is met opzet iemand vervelend behandelen en minder proberen te laten voelen. De reden van het pesten of de verdere omstandigheden van diegene veranderen volgens mij niet dat het pesten is.

2 likes

Dat vind ik ook geen pesten, je mag best kritiek op iemand hebben.
Ik vind de poll ‘wie vind jij het stomst’ waarmee dit allemaal begon gewoon kinderachtig, pesterig en onnodig, waar is dat nou goed voor?

6 likes

Voor iedereen is pesten anders en er is geen goede definitie voor. Wat voor de een als plagen voelt, kan voor de ander pesten zijn.
Oke? Oke.

Kan me best voorstellen dat je, ongeacht je “status”, zulke berichten kut vindt om te lezen en in je dm’s te krijgen. Sommigen kunnen dit beter van zich af laten glijden dan anderen.

4 likes

Maar niemand neemt het hier voor hem op toch?

Behalve dan dat er nu even een kleine discussie over wanneer iets pesten is en of je ongeacht je status gepest kan worden is.

3 likes

Was mooi geweest als de koning dit jaar een deel van hun budget naar zorg of getroffen ondernemers had gedoneerd, maar nee ze gaan er zelfs op vooruit volgend jaar financieel gezien.

19 likes

Helemaal mee eens. Vind het werkelijk belachelijk dat zij nóg meer gaan verdienen terwijl heel Nederland er financieel op achteruit gaat.

4 likes

Hilary Duff verwacht haar 3e kindje! :grin:

35 likes

Iemand enig idee wat er met Johnny de Mol is? Zie allemaal posts onder zijn insta foto’s dat hij aan een kind heeft gezeten ofzo maar kan nergens iets over vinden

Hij zou bij n programma op sbs aan n kind gezeten hebben
Ik heb geen idee zelf welk programma oid
Hij verwijdert iig geen comments zie ik

Huh wow wat een heftige comments allemaal, maar allemaal super vaag, zwarte panda-ogen zou die hebben, zwarte randen om zijn ogen, elite = pedo… Wtf…? En nergens staat duidelijk waar het nu exact om te doen is.

Ik heb het toevallig gezien omdat ik er langs zapte en het was echt heel vreemd. Bij zo’n zing programma met Kim lian, geen idee hoe t heet. Een jongen zong een liedje en ineens stond Johny achter hem en ging zn nek likken ofzo en hememaal ranzig doen, ik weet niet meer precies wat hij deed, ik zat ook een beetje van ‘huh wat, gebeurt hier!?!’ . Maar hij werd uiteindelijk weggehaald door iemand die duidelijk ook uitstraalde dat t niet oke was, wat er gebeurde.

wow

Hoe dacht ik ook meteen aan.

@oliverqueen Wat een ráár filmpje.

1 like

Wauw dat is inderdaad echt niet oké wat hij daar deed :open_mouth: benieuwd naar het staartje dag dit gaat krijgen of dat hij er mee weg komt omdat hij van de familie de Mol afkomt…

13 likes

What the hell.

1 like

Dit is gewoon aanranding. Op tv. What the fuck.

1 like

Heldin! Fijn dat ze ertussen kwam en niet uit verbazing ofzo bleef zitten. En je ziet gewoon ze schrok er echt van

53 likes

Oh ja daar ben ik wel benieuwd naar, of de RTLboulevards vd wereld hier iets over zullen opmerken (zal toch wel?)