FF Boulevard #4 (Deel 1)

De jongen die aangerand wordt is wel al 25, geen kind meer. Is nog steeds niet oke, maar heeft niks met pedofilie te maken

10 likes

Wth?! Wat bizar

Ja ik denk dat Johnnie wel klaar is nu. Ik dacht dat ie van de drugs af was, maar dit is echt iets wat alleen onder invloed van coke ofzo een goed idee kan lijken

4 likes

Ik zag dit ook want ik zapte langs en dacht echt huh hoort dit bij de act/programma. Ik vond het heel raar maar ik ken het programma zelf niet maar duidelijk niet ok!

Ja denk je? Ik denk dat je als de Mol hier wel mee wegkomt eigenlijk, hoe erg ik dat ook vind.

10 likes

Die vrouw die ingreep, presenteerde zij niet shownieuws oid?

Kan echt niet wat hij deed. Dat ze het er niet uit hebben geknipt. Ik heb de aflevering verder niet gezien maar kwamen ze er nog op terug?

Edit: wie ik bedoel is Marlayne Sahupala

1 like

Je ziet in de laatste seconde dat zei zoiets zegt van: “oh my God”

Hoezo is dit alsnog uitgezonden? Kan echt niet

1 like

Los van alles, is dit recent opgenomen? Is in Corona times toch ĂŒberhaupt heel erg raar om zo in iemands aura te komen?

9 likes

Ja natuurlijk is het goed om te laten zien hoe hij echt is, maar ik kan me voorstellen dat als dit mij zou overkomen ik dit écht niet op tv zou willen

1 like

Ja dat vraag ik me ook af, is dit precorona? Of niet?
En is het een live uitzending? Want kan me niet voorstellen dat dit door de montage komt

Zo vond ik het een aantal jaar geleden ook zo opvallend dat er geen groter ding werd gemaakt van een filmpje van Gerard Joling die een kerel helemaal vast greep en z’n tong in zijn strot duwde terwijl die het duidelijk niet wilde. Nee dat was allemaal hi ha ho-hilarisch want het was Geer nou eenmaal :roll_eyes:

4 likes

Het is een man en een de Mol. Dit gaat geen enkele impact op zijn status hebben.

16 likes

Ik keek een hele tijd geleden filmpjes terug van de Soundmix Show en Hennie Huisman deed af en toe ook een beetje eng met die kinderen. Nu denk ik niet dat hij een viezerik is ofzo en het waren wel hele andere tijden maar dan vraag ik me af of die kerels niet nadenken voor ze iets doen

“Ongepast gedrag”

En

beschuldigd een minderjarige jongen onheus te hebben bejegend. In werkelijkheid blijkt het echter te gaan om een 25-jarige jongen.

:roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

Het is gewoon ongepast gedrag naar iemand anders.

Pff echt :man_facepalming:

20 likes

Pff vind het ook zo stom voor hem. Sta je op dat podium te zingen, komt er opeens iemand zo achter je staan. Bah. En dat hij niet minderjarig is, maakt het niet opeens goed.

5 likes

Lekker neutrale berichtgeving weer.

@FISSA Volgens dat bericht van De T heeft die jongeman zich via Instagram al uitgelaten over het voorval, inderdaad dat het allemaal wel meevalt. Dus. Viel te verwachten.

1 like

Maar hij maakt van die leuke programma’s met mensen met het Syndroom van Down dus hij kan niks fout doen /s

12 likes

Helder en duidelijk lijkt mij, belachelijk dat ze het alsnog hebben uitgezonden maar aan de andere kant zou t ook niet leuk zijn voor die jongen als zijn hele optreden eruit was geknipt. Johnny heeft het gewoon voor m verpest in die zin. Wat bezielde hem??

11 likes

Los van dat het absoluut niet kan om de obvious redenen vind ik het ook echt kut voor hem dat hij naar Nederland is gereisd en zich zo enorm had verheugd op zijn optreden (wat gelukkig wel goed voelde voor hem en goed gegaan is) en dan komt er een Johnny die denkt effe grappig te zijn en hem zo af te gaan leiden. Houd op man en laat die jongen zijn moment hebben.

55 likes