FF Boulevard #4 (Deel 1)

Iets in mij durft het gewoon niet te gaan kijken, heb alleen alles gelezen. Ok ga nu kijken.

Edit: gadver-de-gadver echt niet oké en wat ontzettend erg voor die jongen en wat knap hoe hij door zingt en wat een volwassen statement. Bah wat erg. Je ziet Marlayne ook echt zo van “niet doen, niet doen”. :confounded:

8 likes

Ja precies. Echt kut gewoon.

Dit wordt gewoon afgedaan als een “onhandige lollige actie” van Johnny, let maar op. Verder geen gevolgen, niks.

7 likes

Nu hopen dat Peter R. net in de betreffende Boulevard-aflevering zit. :smirk:

6 likes

25(!)-jarige jongen. Serieus, ook al was ie 50, of 15, het is nog steeds hartstikke ongepast. En Ryan geeft zelf toe dat hij bij het terugkijken ongemakkelijk werd, dus wat nou ‘snapt niets van de onterechte ophef’. Bah

38 likes

Omg haha de schijn van een neutraal bericht wordt niet eens opgehouden.

18 likes

Ik snap wel dat dat er staat omdat het halve internet m pedofiel blijft noemen terwijl het over een man van halverwege de 30 gaat.

Het is gewoon raar dat mensen hem minderjarig blijven noemen terwijl hij dat al 8 jaar niet meer is.

Dat staat los van wat Johnny heeft gedaan, maar die blijvende overtuiging dat het een minderjarige jongen is, is gewoon heel vreemd.

13 likes

Ja heb je gelijk in, het is meer dat in combinatie met de rest van het bericht denk ik. Van pedofilie is geen sprake, maar de ontstane ophef is natuurlijk niet onterecht. Komt denk ik ook door de mensen die er gelijk die pizzazooi aan hangen… de meeste mensen gaan er aan voorbij dat deze actie bij een meerderjarig persoon ook totaal niet ok is.

1 like

Eens, maar nu gaan we weer focussen op hoe oud die jongen/man is, in plaats van dat we focussen op het bizarre gedrag van Johnny.

3 likes

Waar is Albert Verlinde als je hem nodig hebt.

2 likes

Godver ik HAAT dit zo he.
Het is dus gewoon ok dat je bij iemand zonder toestemming in de nek gaat staan hijgen, al helemaal als die persoon meerderjarig is. Is toch gewoon grappig? Niks aan de hand joh.
:rage:
Wat zijn we weer HEERLIJK progressief in Nederland zeg Jezus.

2 likes

Valt me wel echt mee dat zij zich zo uitspreken op instagram, echt goed.

1 like

Iemand tijd en zin om Damn Honey! en Zeikschrift in te seinen? Ik niet namelijk, haha.

5 likes

Dat stukje van “Johny heeft z’n excuses aangeboden” is ook echt puur uit een vorm van ‘angst’ voor backlash vermoed ik, ze beseffen zich blijkbaar dat een groot deel van degenen die dit nieuws lezen/horen automatisch “Wat een ophef over niks, Johny is toch zo’n lieve perfecte jongen” zullen denken en dan zou die jongen ook nog t lef hebben om niet te benoemen dat er ‘excuses zijn aangeboden’ .
Echt triest deze situatie, wordt er eigenlijk steeds bozer om.

5 likes

Het is precies denk ik zoals hij t zelf ook zegt, pas toen hij t op tv zag, zag hij hoe idioot het werkelijk was. Als je daar staat te zingen en iemand komt in je nek hijgen denk je wel WTF maar ga je wel gewoon door met je ding en zie je niet wat er daadwerkelijk gaande is.

2 likes

:face_vomiting:

Direct ook het statement beginnen met dat “waarom is er dan maanden geleden niet al wat over gezegd?”

Zulke bizarre situaties zijn vaak lastig te verwerken, zeker wanneer het iemand betreft met veel macht. Waarom kwamen al de slachtoffers van Harvey Weinstein pas jaren later naar buiten?

Wat een walgelijk lelijk statement van Talpa.

Edit: En er wás ook iemand die zich op dat moment uitsprak en zei “niet doen”. Marlayne. Die vond het blijkbaar ook niet kunnen, anders had ze niet ingegrepen.

31 likes

Oprechte vraag, zou je dit stukje willen uitleggen?

1 like

Klinkt logisch, ja. Wel walgelijk hoor

1 like

Dit wou ik ook aanhalen, waar slaat dat nu weer op? Het is al maanden oud dus dan is het niet meer erg???

7 likes

Ja en alsof je van dit soort grapjes met hun kan uithalen constant, zijn wij heel goed in hier in NL. Weetje nog toen die Aziatische man in “Ik hou van Holland” wekelijks tevoorschijn kwam om Nederlandse liedjes na te zingen? God wat was dat HI-LA-RISCH, pissen in je broek van t lachen. Een Amerikaan daar neerzetten is natuurlijk lang zo grappig niet, want daar hebben we hier geen “sambal” grappen over etc.
En Linda maar gieren, “DANK U WEL HOOR MENEER CHO…TOT VOLGENDE WEEK” alsof ze een kleuter uitzwaaide op t schoolplein.

25 likes