FF Boulevard #4 (Deel 1)

Ja, dat hadden wij ook massaal fout geïnterpreteerd! :roll_eyes:

2 likes

Van Dam. Van Dijk is Wendy, ha ha.

5 likes

Wat lijken die Nederlanders ook op elkaar he:P :smirk:

12 likes

Ushi was al schandalig, Dushi was echt next level.
Dat dat ooit is uitgezonden…

3 likes

Ja nu wel, maar toentertijd was er nog nog helemaal geen besef (of in ieder geval veel minder) dat zoiets niet kon. Ik heb als kind enorm moeten lachen, was een mega kijkcijfer hit, niemand stond er bij stil.
Nu denk ik ook echt van jemig dat zoiets toen kon…zo kun je wel weer nog dieper de geschiedenis in duiken, ooit waren bepaalde dingen ‘normaal’ en later kom je er achter dat zulke dingen helemaal niet normaal zijn of waren.

8 likes

Fuck Wendy van Dijk

12 likes

en dr poederneus

19 likes

Neee dat was niet die Wendy van Dij…oh…

16 likes

Met dr kind op dr arm.

17 likes

Ja, absoluut. Ik bedoel ook meer dat ik niet kan geloven dat dit ooit wel kon.

1 like

Aan de ene kant is dat wel weer de zegen van dit social media/internet tijdperk, diverse culturen ontmoeten elkaar op deze manier en kunnen elkaar informeren en uitleggen waarom iets niet ok is.
De andere kant is dat social media ook de gelegenheid geeft om bigots in alle soorten en maten hun gal te laten spuwen, maar dat geeft ook weer een soort van ‘fuel’ om als bewijsmateriaal te gebruiken. Zo iemand als Wesley Snijder die roept: “Nou wij zijn in NL echt niet zo racistisch hoor”, je hoeft maar een willekeurige post van een POC op insta te plukken en je haalt zo al 20 racisten uit de comments.
“Hier Wesley, buiten je bubbel”

3 likes

Wie vinden jullie vervelender?

• Wendy van Dijk
  • Nikkie Plessen

0 stemmers

1 like

Ik kan gewoon echt niet kiezen.

51 likes

Ik ook niet

1 like

Nee same daarom vraag ik het jullie, haha.

1 like

Ik lach hardop, dit is precies wat ik dacht.

2 likes

Nikkie heeft ons tenminste nog de iconische “Blablabla, Chocoladevla” parodie gegeven.

3 likes

Chantal Jansen

15 likes

nee man herinner deze powermove

https://www.ad.nl/show/enc-diep-door-het-stof-na-artikel-over-cocaineverslaving-wendy-van-dijk~ac282285/

10 likes

:heart: