FF Boulevard #4 (Deel 1)

afbeelding

66 likes

Hahahaha

Nou prima toch, zij heeft er ook niks mee te maken dus snap dat wel

Ik heb je comment gedelete
Ik heb je naam ge-erased
Ik heb je comment ge-removed
Wat tussen hun was, is geweest
Maar toch ik moet ook eerlijk zijn
De waarheid is best hard
'K heb je comment gewist uit elk bestand
Maar je zit nog
Steeds in mijn hart

16 likes

Het ging bij Boulevard vanavond wel even over Johnny de mol en wat er gebeurd is, maar er werd heel makkelijk over gedaan. Dat het opgeblazen is en dat die jongen er de humor wel van kon inzien.

Ok

Ik denk het niet. Er werd super luchtig over gedaan en het werd gebruikt als een soort bruggetje naar een top 3 (oid) ongemakkelijke tv momenten…

Ik denk het ook niet, ze gebruikten alleen een quote uit die eerste story waarin ie iets schreef in de zin van ‘oh wow iedereen praat er nu over’ en dat latere standpunt waarmee die jongen kwam is niks over gezegd. Ik vond ook dat ze HEEL snel naar het volgende item gingen (die 3 ongemakkelijke momenten dus)

1 like

Waarschijnlijk berichten ze er wel over maar zo luchtig dat het snel weer over zal waaien. Paul de Leeuw heeft toch ook geen gevolgen gehad voor dat ranzige filmpje? Ik zie hem nog steeds heel veel op tv :nauseated_face:

2 likes

Zag nu ook iets op Facebook voorbijkomen over Johnny maar de reacties zijn natuurlijk weer om te jenken. Allemaal mensen die zeggen dat het niks voorstelde en dat ‘het bij het spel hoorde!!1!’ en dat Marlayne hem weghaalde was niet omdat ze het niet vond kunnen maar ‘omdat die jongen bij haar in het team hoorde dus ze wilde niet dat hij afgeleid werd’. En de paar mensen die wel zeggen dat het grensoverschrijdend is zijn dan weer aanstellers of special snowflakes. Echt jammer weer hoor, ik werd helemaal naar van dat fragment en dan zijn er blijkbaar mensen die ernaar kijken en denken ‘oh ja dit is normaal en grappig!’

3 likes

Paul de Leeuw heeft sinds dit filmpje weer naar buiten kwam ook de comments onder zijn insta uitgezet.

Ja dat is lekker makkelijk dan, hij is er in ieder geval geen werk om verloren of iets anders en zo zal het bij Johnny ook wel gaan.

Ja, precies. Hij heeft ze wel al bijna een jaar uit staan nu. Is toch ook niks aan lijkt mij dan voor hem, totaal geen engagement met je volgers, maar goed. Ik zou dan helemaal van insta af gaan.

Iemand hier deelde laatst een meme format van Wllie en Max van hun excuusvideo en die had ik opgeslagen waardoor ik hem bij het animefilter van Snap als aanbevolen kreeg :joy: zelfs in anime stijl kijkt Maxima moeilijk

22 likes

Ik vind dit zo raar. Hoe dit met elke gebeurtenis in de media blijft komen. Oké we weten dat ze zijn echte dochter is maar moet elke scheet gedeeld worden. Ik vraag me af wat ze uit de relatie wil halen. Ik zou het zeer pijnlijk vinden moest ik mijn vader ontmoeten die mij meerdere keren afgewezen heeft.

9 likes

Oh en Paola heeft haar tas om haar nek. die is al klaar om asap weg te gaan.

2 likes

Hoe wordt hier nou naar gekeken door de bevolking? Ben ik echt benieuwd naar haha

Ja kan ook dat de uitnodiging van Albert zelf kwam om Filip zei: “Papa je moet NU Delphine uitnodigen”.
In haar plaats zou ik er wel moeite mee hebben? Waarom nu pas, ik heb heel mijn volwassen leven geprobeerd om met je in contact te komen…

1 like

Sacoche
Achter eclairekes was geweest
Den bakker
Had ze schik

Fucking poëzie dat Vlaams :heart::ok_hand:t3:

73 likes

Hahah die bovenste

3 likes

https://www.ad.nl/show/emotionele-monica-geuze-ik-weet-nu-wie-privefoto-s-van-mijn-dochtertje-2-lekte~adecdd51/

Emotionele Monica Geuze: ‘Ik weet nu wie privéfoto’s van mijn dochtertje (2) lekte’

Vlogster Monica Geuze is er op pijnlijke wijze achter gekomen dat niet iedereen uit haar intieme kring te vertrouwen is. Ze weet inmiddels wie degene is die foto’s lekte van het privé-account van haar 2-jarige dochtertje Zara-Lizzy.

1 like