FF Boulevard #4 (Deel 1)

Waarom heeft een kind van 2 überhaupt een insta-account. Vind het ergens zielig dat kinderen te pas en te onpas op internet worden rondgeslingerd (ook met een priveaccount).

5 likes

Als er iemand is die ineens niet meer in de vlogs verschijnt weet je ook genoeg

18 likes

Hahaha, sad but true

1 like

Bij Mo verschijnen tegenwoordig sowieso al minder vrienden dan aantal jaar geleden. Kiana is 1 vd usual suspects (niet mbt dit lek hoor), tegenwoordig ene Esmee

1 like

Never forget dat Dasha haar taco’s leerde maken :rofl:
Mo keek echt alsof Dasha godgifted was

Ja Jamie heeft idd zoiets beschreven. Wat maakt dat je Mo vermoedt? Los van dat ik het haar ook wel zie doen hehe

Aah ik mis Dasha

16 likes

Ik ook! Waren leuke vlogs met haar vriend destijds, die Dj die Mo leerde draaien

Sowieso mooie tijden. Mo die bijna iedere ochtend te laat was voor haar werk bij Bagel&Beans (?) en ondertussen maar door bleef vloggen terwijl ze haar sleutels zocht en moest haasten. Time management skills :ok_hand:t3:(mijne zijn net zo goed)

21 likes

jaaa Steve of zo iets heette hij vgm. En Dasha studeerde toen ook rechten volgens mij. Was ook mijn favo vlogperiode. En ook toen ze die tomos van lil kleine had gekregen

1 like

Haha dit heb ik helemaal gemist, lekker ongemakkelijk.
Ik moest toevallig laatst nog denken aan Misslipgloss en ene Lotte (toch?) die toen ineens eenmalig bff’s waren voor een video :joy:

4 likes

Monica bij Jill :rofl::rofl: Paar keer samen eten en thats it

1 like

Content waarvan je niet wist dat je die miste!

It happened

@kali klopt idd! En bepaalde vriendschappen komen en gaan, prima - afhankelijk van behoeftes

@anon44347600 jaaa dat liep ook een tijdje

2 likes

Vriendschappen komen en gaan
Monica vertrekt snel zonder traan

30 likes

Madam Lotte was dat

1 like

Maar FF zal altijd blijven bestaan!

4 likes

Haha welke vlog is dit

Dit juweeltje https://youtu.be/c1NTd7k9enU

Lucille Werner zit bij Jinek en het lijkt wel alsof ze een kunstgebit in heeft boven. Wat een facings :woozy_face:

Ah ik vond haar wel echt leuk

De dames (J&M) volgen elkaar momenteel idd niet.
Nou wie weet als er ooit een q&a bij Mo komt, kunnen we het vragen :face_with_monocle:

1 like

Wat een domme domme bitch is dit toch.

76 likes