Ik ga zo lekker op je haat voor de K-clan altijd. Love it. Nee maar eens, ook eerst nog even in verdediging gaan alsof dat het goed zou maken.
Haha jeetje. Covid-19 is indd echt een poor mans disease he. Denk dat ze het beter had kunnen verzwijgen, maargoed daar is deze familie slecht in😬
“Kim, there’s people that are dying”
Dat is juist het punt denk ik. Welk doorsnee persoon kan dat nou doen
Omg so blessed, ik kan elke dag fietsen! Ga zo weer im so humbly reminded of how awesome my life is
Los van dat het sowieso verschrikkelijk is vraag ik me wel af of dit niet precies de bedoeling was. De enige reactie die je hierop kunt verwachten is toch een negatieve?
En ondertussen heb ik al 3 nieuwsberichten, talloze memes en forumberichten over dit mens gezien voor kwart voor 8 's ochtends terwijl ik haar niet eens interessant vind
Negatieve aandacht is ook aandacht.
Maar dat stukje van “je weet toch dat hier zo op gereageerd gaat worden” dacht ik trouwens ook bij Bonnie en die andere influencers die blij deelden dat zij in een restaurant zaten terwijl dat niet mag dus dat klopt zeker niet altijd
Hahahaha
Ook die ‘inner circle’ die bij haar bestaat uit tachtig mensen…
Maar geen Kanye op de foto’s
Ja Ye kon er niet alle dagen bij zijn ofzo, klein gedeelte aangehaakt
Heb net die aflevering van Letterman gezien met haar, had ze een klein beetje credit mee opgebouwd (vond haar lief en weloverwogen overkomen, niet zo leeghoofdig en ongeïnteresseerd in alles behalve zichzelf als ik haar altijd voor me zag), maar dit verpest het allemaal weer flink…
Dat ze het doet, moet ze zelf weten.
Ze moet het gewoon niet posten.
Half Amerika staat in de rij bij de voedselbank, zijn werkloos, dreigen hun huis uit gegooid te worden, of zitten dankzij een Covid infectie met zorgkosten die ze hun hele leven niet afbetaald gaan krijgen.
En dan komt zij om de hoek zetten met haar idiote hoeveelheid privilege.
Echt.
Read the fucking room.
Maar zij gingen naar hun eigen huis, met hun gezin. Niet naar een eiland met weet ik hoeveel mensen die niet je eigen huishouden zijn. Dat is echt de overtreffende trap.
Hoe gaat het eigenlijk met Kim en haar juridische carrière? Ze zou rechten gaan studeren toch? Is dat nog gebeurd
Dat doet ze toch al lang? Ze heeft ook een aantal gevangenen vrij gekregen.
Ze hebben alle taarten laten namaken vanaf haar eerste verjaardag…
@Dombo als t goed is heeft ze er nu een eigen serie mee
Nog geen advocaat, maar ze geniet wel van het studentenleven!
Er staat mij ook nog iets bij dat Mo met Jill had afgesproken. Mo zou naar nijmegen komen maar is vervolgens nooit komen opdagen of had op het laatst afgezegd? Jill heeft daar toen nog kort iets over gezegd in haar vlog. Mo lijkt me echt een haar wil is wet type. Dat gaat niet zo lekker met vriendschappen.