Heeft die pop nou een boobjob gehad? Lijken wel met klei in een net iets donkerdere kleur gemaakt te zijn.
Dit herinner ik me ook!!
Zei Jill niet iets van: ik dacht echt dat we vandaag afgesproken hadden maarja
Denk het wel? Bij Kourt ook de âinner circleâ die met allemaal hartjes reageert.
Die geruchten gaan al zo lang rond, kan ook zijn dat ze inner circle zijn vanwege de kinderen.
Ja zij blijken gewoon nog steeds ook heel close te zijn dacht ik
Zo, dus allemaal ons bek houden erover want stel je voor dat Kimmie negatieve gevoelens aan haar tripje naar een privé eiland over houdt.
En oh wat fijn, de lokale bevolking kon eindelijk hun rekeningen betalen
Wauuuuuw die zin inderdaad!! Wat een gunst hebben ze de bevolking bewezen!
Geloven jullie dat alle gasten twee weken in quarantaine gingen
- Ja, anders zouden ze dat niet zeggen
- Hahah, as if
0 stemmers
Ik geloof dat #supportyourlocals toch een net andere betekenis heeft hahaha
Kan iemand mij Blind Gossip âuitleggenâ? het is dus bedoeling dat men in de comments raadt over wie/wat het gaat? En wat zijn de bronnen van die info, hoe betrouwbaar is het? Zoveel vragen
Haha blindgossip is een âbetrouwbareâ Gossip site, wat ze doen is lezers in de comments laten raden om wie het gaat doormiddel van het geven van hints in de comments, na verloop van tijd maken ze bekend wie het goed had. Vooralsnog zijn in ieder geval de berichten over de Kardashians, behoorlijk accuraat.
Ah kijk, dat maakt een hoop duidelijk thanks! leuk om te volgen!
Guilty pleasure
Blindgossip is zo heerlijk. Ze hebben altijd wel heel veel blind items over Meghan en Harry en die zijn nooit echt positief, haha. Sinds ik dat lees vind ik bijna alle beroemheden stom
Zat kourtny niet vlak daarvoor nog in ny?
Bron: insta
Kunnen we het even hebben over de hologram papa van Kim K.?
Kanye heeft dus een hologram gemaakt van haar vader (die natuurlijk al lang dood is) en die zegt dan allemaal lieve dingen over dat ie zo trots is op haar. Best lief
Maar dus ook dat Kim met de meest meest meest meest fantastische artiest op aarde getrouwd is
Dus Kanye geeft zichzelf een compliment via de dode vader van zijn vrouw. Chique.
Hahahaha ik zou willen dat ik zoveel selflove had als Kanye
Ja lachen een bipolaire stoornis.