Oh wauw nou zo bedoelde ik het helemaal niet hoor.
Nee beetje flauw misschien dat ik alleen op jou reageer. Vind het in het algemeen gewoon een beetje smakeloos eigenlijk hoe heel internet collectief aan het lachen is om Kanye alsof het entertainment is en niet een best wel heftige aandoening.
Nee, want dalijk krijgt dat ding zijn eigen hersenen en gedachten en dan gaat 'ie allemaal rare dingen zeggen zoals: ‘Draag je nou weer een te kort jurkje?’ ‘Had je niet ff je haar kunnen doen?’, ‘Alweer paprika ribbelchips?’
‘Je krijgt nog vierkante ogen van zoveel beeldscherm’
Ik zou het mooi vinden als ze echt zijn stem gebruiken. Ik vind die oude tapes voor de KUWTK-afleveringen altijd zo leuk om te zien. die hebben echt veel herinneringen op video.
Kourtney en zij konden prima door 1 deur anders.
Zo vreemd zal het niet vinden.
Royce de Vries is weer druk hoor, er is een seksvideo van Fred van Leer gelekt.
Kourt heeft anders ook lamg gedate met een (nu) 25 jarige kerel haha
hurrrrlak toch meid
Jammer dat Royke zijn account heeft verwijderd, of heeft hij ook stiekem een advocaat op zijn dak gekregen?
Ja Fred heeft meteen de reacties onder zijn insta Posts uitgezet
Hoe kun je nou bewust kiezen voor zo’n onsuccesvolle advocaat?
Ik kreeg uit het artikel van AD niet het idee dat het ook daadwerkelijk ‘zijn’ advocaat was. Er stond : advocaat Royce adviseert om aangifte te doen.
Maar je kan de beroepsopleiding oook alleen maar doen als je ergens als advocaat-stagiair kan werken dus de volgorde is niet gek. Maar hij heeft wel geluk gehad dat ze hem dat aanboden ja.
Was dat echt zijn reden haha? Want de advocatuur staat niet perse gelijk aan financiele stabiliteit. Bijzonder figuur haha.
Ja en waarschijnlijk door de bekendheid van zijn vader. Ja ik ben ook niet thuis in de voetbalwereld haha.
Sure jan
Advocaten verdienen toch echt best wel veel.
Ik zeg ook niet dat ze perse weinig verdienen maar het kan wel heel erg per maand verschillen. Het hangt er ook vanaf waar je werkt (wat voor kantoor, rechtsgebied, sociale advocatuur etc.).