Ja dat zei ik in mijn eerdere bericht, een klein stukje. Ik kreeg het zonder tekst doorgestuurd en toen ik zag dat het Fred was heb ik het afgezet en verwijderd. Voel me er alsnog kut over en heb dat die persoon ook gezegd maar goed.
Ja ik kn er dus ook echt niet bij dat dit voldoening geeft. Misschien ook maar goed dat ik dit niet begrijp
Dit is zo triest⦠snap niet waarom mensen dat soort filmpjes de wereld in helpen⦠Wat ik wel denk is; stel hij zou wel dood zijn geweest, dan zou zoān management dat toch niet direct verklaren? Want met social media gaat het zo snel, dat zijn familie nog niet ingelicht zou zijn? Tenminste, ik mag hopen in zoān situatie dat de familie dit eerder weet dan de rest van Nederland? Hoop echt dat het nog goed komt met hem. Heb zoveel respect voor die man. Dit gun je niemand 

Ja je wordt er verdrietig van. Sowieso hoe mensen nu over hem praten. En nu ook weer bij de Telegraaf: adres, foto en al van zijn huis. Lekker bezig jongens, laat die man met rust. In het ābesteā geval gaan er mensen naar zijn huis kaartjes door de bus doen om hem sterkte te wensen. (Wat je nu ook niet zou moeten doen qua rust). Maar als ik zo alle reacties lees op social media kan de media er nu ook wel eens verantwoordelijk voor zijn dat mensen hem gaan lastigvallen. 
Ja heb je gelijk in! Ik wilde alleen aangeven dat het echt niet zo enorm sensatie en schokkend is als nu in de media en op social media wordt geportretteerd. Ik zal mijn berichten aanpassen als jullie dat beter vinden hoor, wil juist geen roddels verspreiden.
Ik hoorde gister bij een voetbal programma dat die van Maradonna ook al jaren klaar ligt. Elke keer als hij weer werd opgenomen dan stond iedereen al klaar om een uitzending te maken 
Arme Fredā¦
Ik hoop dat het meevalt, maar ik vind het wel dubieus dat ze iemand ter observatie kunnen opnemen in deze tijden?
Ik denk dat het management dat alleen zegt omdat ze niet de echte reden willen noemen.
Juist, niet handig gekozen lijkt mijā¦
Ik snapte je opmerking! Ja, verwijderen vind ik in de meeste gevallen ook vervelend, maar ik heb nu mijn posts gedeeltelijk aangepast.
Albert Verlinde vertelde bij shownieuws over Fred zijn toestand (wat echt wel heftig schijnt te zijn). Hij is dus wel met een doek over hem heen afgevoerd vanmiddag, ik dacht te begrijpen vanwege fotoās etc die gemaakt konden worden? Vandaar ook de verwarring dat mensen dachten dat hij was overleden. Ik wens Fred en zijn familie en vrienden zo ontzettend veel kracht en liefde toe 
Hoezo blijft hij er zo jong uitzien. Oneerlijk
Hoezo is dat dubieus?
Als jij, weet ik veel, hartritmestoornissen hebt, wordt je gewoon ter observatie aan de monitor gelegd. De ziekenhuizen zitten niet op slot.
Andere acute zorg dan Corona gaat ook door hoor.alles wat moet zal gewoon opgenomen worden⦠daar is altijd wel een oplossing voor te vinden.
Dit. Daarnaast heeft een opname ter observatie gewoon nut, je wil weten of iemand niet zieker wordt en of iemand inderdaad stabiel is.
Een vriend van mij woont in dezelfde straat als Fred en hij vertelde dat er al de halve dag ramptoeristen rondhangen in de hoop iets te kunnen zien. Ik weet niet wat ze denken te gaan aanschouwen aangezien hij in het ziekenhuis is en niet eens thuis, maar goed. Baaah waarom zijn mensen zo kut
Pharrell gebruikt Cetaphil als skincare merk.
Oh is dat wat? Ik ken het merk zelf niet, net gegoogled. Aan de hand vd verpakking twijfel ik of Debbie het weleens heeft aangeraden. Ik ga op onderzoek uit (ben zo makkelijk beĆÆnvloedbaar)
Ik heb het zelf nooit getest. Ik weet dat het een redelijk basic merk is in Amerika. Ik denk dat bij hem ook de goeie genen meespelen.
Dit is een soort van Noord-Amerikaanse Nivea, goedkoop en gewoon bij elke drogisterij te koop. Verpakkingen zijn ook heel basic.
Edit: sorry ik tag de verkeerde. Wilde reageren op @Scorpiovibes