FF Boulevard #4 (Deel 1)

Hahahaha en dan zelf die hartjes reageren jeeeezus

69 likes

Nou, dat lijkt me logisch dat zij dat wisten. Er zit nog iets tussen het je naasten meedelen en de hele natie informeren over je medisch welzijn.

Zolang hij niet in accuut levensgevaar verkeerde, zou ik werkelijk niet weten waarom hij dat wereldkundig had moeten maken.

3 likes

Is dit ook de POV van die baby? Je zal maar in t donker die witte gebitten zien opdoemen, doodeng.

5 likes

Maar hij kwam nergens.
Alles ging toen digitaal.

Na genezing ben je niet besmettelijk, dus ja, nogmaals, ik zou echt niet weten waarom hij dat had moeten zeggen.

13 likes

O ja het was in april, ik dacht dat het later was (toen hij ook weer meer onder mensen kwam). Fair enough, okay

Het klopte niet wat ik zei, in mijn laatste post corrigeer ik dat

Jaa daardoor twijfelde ik of zij het was. Wtf.

1 like

Zou het ook expres vaag gemaakt zijn omdat baby’s nog niet scherp zien

3 likes

Ik kijk nu Echte Gooische Moeders op Videoland maar ik erger me echt aan die Bo. Ze heeft dus een hulp in de huishouding die de was doet en de luiers verschoont van der kinderen en alsnog klaagt ze dat ze het zo zwaar heeft.

Pauline blijf ik echt een topper vinden.

29 likes

Ja same. Ze vertelde dus dat ze het best zwaar vond. Dat ‘gewoon’ werken wellicht minder zwaar is omdat dat niet 24/7 door gaat. Daar kon ik wel in komen en kreeg een beetje sympathie voor der. En toen kwam twee seconden later die hulp in beeld :grimacing:
Meid heeft al 1,5 jaar de was niet gedaan en gaat gewoon lekker sporten terwijl de hulp voor de kids zorgt. Ja helemaal dikke prima natuurlijk, als ik het geld had zou ik het wellicht ook zo aan pakken maar ga niet lopen zeiken dat het zo zwaar is

3 likes

Haha ja echt. Ook helemaal happy family willen uitstralen.

2 likes

@Oprah @MangoMango @Wonder
Oh god, wat een verschrikkelijk mens. Ik was nog niet klaar met kijken maar dat gezeik over een ‘zweetbad’. En de herrie van andere mensen.

En anders neemt Paul maar een krantenwijk erbij hahaha. Bah.

Ik vind Bo wel leuk eigenlijk. Als ik geld zou hebben zou mijn leven er ook zo uitzien. Lekker drie kids naar school brengen met een bakfiets en daarna “mails beantwoorden” terwijl iemand anders mijn huishouden doet. Chill toch? En ze zegt zelf ook dat het luxe is.

Ik weet trouwens ook wel zeker dat er onwijs veel in scène wordt gezet om die meiden rijker en verwender te laten overkomen. Denk dat irl allemaal niet zo gaat hoor.

17 likes

Tsja, ieder zijn ding. Ik vind Pauline dan toch een stuk leuker overkomen :upside_down_face: Lekker zichzelf en een beetje zelfspot. Beter dan je zo perfect family voordoen en je af te zetten tegen het ‘klootjes’ volk met je zelf ingehuurde zwemleraar.

2 likes

Vind Pauline ook heel leuk hoor! Maar het ging over Bo haha

1 like

Haha ja en die moeder van Bo die dan nog even moet toevoegen dat zwemmen in je eigen zwembad veel beter is don in zo’n vies stinkbad. En als Bo zegt dat ze zo even haar mail gaat bijwerken zie je der gewoon ff Facebook checken haha.

Fun fact: Bo is getrouwd met de zwager van Patricia Paay.

Oh ja en die Florine, “ja we wonen in een heel normaal huis, bijna een arbeiderswoning!”.

2 likes

Haha ja een arbeiderswoning van waarschijnlijk meer dan een half miljoen.

1 like

Ik heb vooral heel erg te doen met Leslie? Vond jaar vroegahh in die serie altijd strontverwend en super bitchy (wie herinnert zich ook de sweet 18 “ja maar het is ook kutvuurwerk”?). Maar nu lijkt ze super depri, zo sneu…

3 likes

Misschien wel een miljoen, ze woont ergens midden in de stad.

De enige kijkers zullen vast tienermeisjes zijn die vanwege die zoon kijken

2 likes