Of Gert #dilf
Kijk, dat zou ik nog snappen!
Haha ja ik vind haar vroeger superkut, maar nu vind ik haar 10x meer relatable dan een Paulien
Pff waarom zou je dit doen als je al een multimiljonair bent?
Nu. het hier toch over gooische meisjes gaat; in het vooruitzicht van volgende week lijkt het alsof die gender reveal ergens buiten bij het water is. Maar ik ging ook even hun instagrams bekijken en daarop was te zien dat het ergens in een tuin is geweest. Zou dit dan weer puur voor de show zijn. Zo nep ook allemaal.
Ik vond de Gooische Meisjes leuk toen ze nog jong waren en je kon lachen om hun wereldvreemdheid omdat wereldvreemd zijn op die leeftijd niet zo erg is. Nu vind ik het toch wel een beetje treurig worden. Hoewel Pauline en Bo nog steeds bae zijn. Toch denk ik bij deze serie: ‘Doe maar niet.’
Haar neus heeft wel zo’n vorm alsof eraan gesleuteld is
Door jullie ben ik begonnen aan Gooische Meisjes en ik vind het weer leuk. Maakt me ook niet zoveel uit dat dingen in scene zijn gezet.
Hahaha ja dat de gemiddelde huizenprijs in Haarlem zo’n 5 ton is vergeten we gewoon even. Heel normaal verder
Maar ik geniet er wel van hoor, heerlak.
Ja dat zijn arbeidersprijzen voor woningen inderdaad.
Fred van leer heeft op z’n insta een filmpje gezet met z’n verklaring. Hij heeft zichzelf iets aan proberen te doen zondag.
Ik heb het echt met hem te doen. Ik vind hem zo sympathiek.
Ach jeetje wat een verdrietige verklaring zeg. Arme Fred
Ach Fred. Je kan zien dat hij gebroken is. Wat een samenleving creëeren we toch, dat iemand zo snel al zich gedwongen voelt om een verklaring te geven omdat mensen steeds wildere verhalen gaan vertellen. Wat een enorm sterke man.
Pff wat heftig om zijn verhaal te horen Ontzettend naar dat hij nauwelijks de mogelijkheid heeft om z’n rust te nemen nu.
Ach verdomme. Ik hoop dat hij zich snel weer goed voelt en alle hulp krijgt die hij nodig heeft. Zó klote dat hij daar doorheen ging.
Ik vind het ook zo sneu voor hem! Aan de ene kant vind ik het knap dat hij nu zelf de regie hierover neemt, maar het is eigenlijk triest dat hij blijkbaar het gevoel heeft dat dit nu al moet en nodig is. Mensen zijn zo gemeen soms.
Echt vreselijk, arme Fred. Wat heeft hij een lieve vrienden.
Ja dat viel mij ook op, zo lief. Bij hem slapen en voor hem koken. Man, hem het zo moeilijk zien hebben vind ik echt naar en krijg er spontaan zelf tranen van.