Fred zegt zelf dat hij het verschrikkelijk vindt dat iemand de foto’s van hem en de brandweer gemaakt heeft, en Boulevard laat die foto’s nog even mooi zien op nationale tv. En bedankt.
Ik vind het echt erg. Tuurlijk, roddelen over celebs is leuk maar er zijn wat mij betreft wel grenzen. Die zijn wat mij betreft hier wel overschreden.
Er zijn nog gevallen waarvan je kunt zeggen: achteraf wisten we pas dat het zo erg was en we zouden het achteraf niet meer uitzenden. Nu zenden ze het echter ten eerste nog en keer uit maar ten tweede dacht de media ook dat hij dood was dus het is niet dat ze de ernst er niet van inzagen.
Neeee joh…
En dan Marieke Elsinga weer vrolijk met hem bellen op de radio als het weer beter met hem gaat? Ongemakkelijk.
Ik heb zoveel respect voor Fred. Ik ben blij dat hij er nog is
Ik was vanmiddag nog aan het haten maar nu zit ik toch Echte Gooische Moeders te kijken.
Als ik moeder zou zijn, zou ik denk ik precies zijn zoals Bo. Haar kind had op zichzelf gespuugd, zij zegt tegen de nanny: “I have to do some euhhh e-mailing…” en loopt snel weg.
Iemand behoefte aan een topic?
- Ja ik!
0 stemmers
Sorry voor de bron. Maar wat heftig dit.
Gadver wat is de T toch naar. Fred post net op IG dat hij geen interviews heeft gegeven, de T post doodleuk dat Fred “opmerkelijk rustig” zijn verhaal aan hen heeft gedaan. Bah.
Ik moet zeggen dat dat mij wel verbaast hoor. Misschien naïef maar ik had niet echt verwacht dat bekende nieuwsbronnen (zelfs roddelrubrieken) zouden zeggen dat ze iemand hebben geïnterviewd terwijl dat niet zo is.
Iemand die Shownieuws heeft gezien? Ik zag in het voorstukje dat ze zeiden dat Albert (?) met Fred gesproken had? Ik mag toch hopen dat de media nu het respect heeft om hem met rust te laten de komende tijd. En dat hij door zijn management ook beschermd wordt hierin. Vind het ook wel bijzonder dat hij zo snel al zelf met een “statement” komt ipv dat zijn management dat doet. Maar misschien wilde hij het zelf ook juist graag. Dat weten we natuurlijk niet
Jaimie en lil kleine hebben weer alle foto’s van elkaar en met elkaar van hun insta afgehaald
Ugh is er binnenkort weer en release oid? Dit was de vorige keer toch ook zo toen dit het geval was? Alles voor de aandacht
Hij komt met een eigen app met ''exclusieve content". Misschien daarom?
Wat dat betreft lijken hij en Monica Geuze meer op elkaar dan je denkt. Ze kunnen allebei gewoon iets verzinnen wat ze nu willen gaan doen qua werk en complete crap lanceren en alles lijkt nog te lukken ook doordat er altijd genoeg mensen zijn die erin meegaan
Misschien ook wat voor Arnon Grunberg.
Ook kunnen ze een dagje ‘leven als Lil’ Kleine’ winnen, met een bezoekje aan een juwelier of een ritje in een luxe auto.
Exclusief iemand die even je foto’s verwijdert van jou en je partner.
Johnny Depp neemt ontslag op verzoek van Warner Bros Studios van zijn rol als Grindelwald in de Fantastic Beasts films.
https://www.instagram.com/p/CHQXHimJvAC
Het maakt mij niet zo veel uit, want ik ging die films al niet kijken vanwege al JK Rowling’s TERF gedoe, maar ook omdat de films best slecht zijn.
Oh huh wat speelt er rond Johnny Depp? Dat heb ik even gemist!
Gaat waarschijnlijk over die ex
Echt kut dat Amber in “The Stand” een belangrijke rol heeft die al gecast en ingevuld was voor alles uitkwam. Ik heb echt zin om die serie te kijken en het personage die ze speelt is 1 van m’n favorieten, maar weet niet of ik t nu nog echt serieus kan nemen.
Ja maar wat dan? Ik ken het verhaal maar snap niet waarom hij op verzoek ontslag neemt.
Hij had The Sun aangeklaagd en dat heeft hij deze week verloren;
De Britse rechter oordeelde maandag dat het geweld van Depp tegen Heard grotendeels bewezen is en zei dat zij op verschillende momenten voor haar leven heeft gevreesd. De acteur gaat tegen de uitspraak in beroep.
Ze zullen hem hierom dus wel weg gewild hebben maar hem de kans gegeven om het zelf te doen.