FF Boulevard #4 (Deel 1)

Ah ik snap het. Bedankt voor de uitleg!

1 like

Ik heb toen die relatietherapietapes geluisterd (waar ik me eigenlijk een beetje voor schaam nu na de comments hier nav fred), maar daar komt heel duidelijk naar voren dat ze elkaar beiden fysiek/emotioneel mishandelden, maar hij leek het tenminste wel te willen doorbreken.
Hij liep tijdens een ruzie vaak weg omdat het escaleerde wat bij Amber alleen maar meer agressie opwekte? Zij kwam erg manipulatief over en ook niet echt oplossingsgericht. Is natuurlijk ook een momentopname, maar Dat gevoel wat jij hebt deel ik wel.

1 like

Nou dit is wel echt een keuze hoe je dit verhaal nu brengt.

Wat bedoel je?

https://www.ad.nl/show/lashana-lynch-kruipt-in-de-huid-van-vrouwelijke-007~af6d3e05/

Schijnbaar al twee dagen bekend maar ik had het niet meegekregen. Heb ook niks met James Bond, maar vind dit tof.

15 likes

Haha de wereld was even te druk met de verkiezingen denk ik, anders was dit vast veel groter nieuws geweest. Ik heb het ook totaal gemist haha

Huh maar dat is toch al te zien in de trailer van de nieuwe James bond? :sweat_smile: of was het toen nog niet duidelij?

1 like

M’n favoriete ding aan die Johnny depp rechtszaak is dat Amber Heard op zijn hoofdkussen heeft gekakt toen ze boos op m was.

Dan moet je best wel Psycho zijn lol

93 likes

Haha zelfs toen had ik het nog niet gehoord :sweat_smile:
Was toen nog niet echt bevestigd voor zover ik kan vinden
https://www.ad.nl/show/wordt-deze-vrouw-de-nieuwe-007~ab3121e1/

Ja en ze mag wel gewoon haar rol in Aquaman houden want dat is dan geen slechte publiciteit voor Warner BrosšŸ¤”

8 likes

Haar gebrek aan talent was ook al geen reden voor ontslag dus ja

14 likes

Ohh, ja ik had al gehoord dat het wrs zo zou zijn e toen zag ik haar in die trailer, dus hing er vanuit dat het zo was! Maar blijft vet natuurlijk!

1 like

Mijn favo ding is dat uitgerekend jij dit feitje weer weet.

Jij weet altijd van die grappige dingen.

10 likes

Omg hoe hebt ik dit gemist… Wanneer speelde dit zich af?

Love orgel Joke!

120 likes

Ja zo schattig dit!!

Het mooiste vind ik dat hij en zijn vrienden sindsdien aan haar refereren als ā€œAmber Turdā€

10 likes

Haha echt C-ner nieuws dit, maar ik vind t zo random dat ze hier aangifte voor gaat doen :upside_down_face: ook echt omdat ze niet ā€˜opgewassen is tegen zo’n grote, agressieve man’… we hebben het over Albert Verlinde :joy:

5 likes

Haar insta is wel echt smullen.

6 likes

Ik vind het wel echt een rare uitspraak van hem.

20 likes